mp3/cd polttamisen perusteista

hanna

Hei. viitsisikö joku neuvoa miten voin polttaa cd.levyn sisältöä mp3 muotoon.Voiko cd-levylle lisätä myöhemmin kappaleita vai sulkeutuuko levy aina.Voiko mp3 polttamiseen käyttää tavallisia cd-r levyjä,Mikä poltto-ohjelma olisi simppeli ja mielellään suomenkielinen,? Olisin kiitollinen myös ilmaisista mp-3 lataussivuista.

5

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika-b

saat cd:t mp3 muotoon widows media playerilla. Levyksi kelpaa ihan tavallinen levy ja sille mahtuu sitte muutama kappale . Poltto ohjelmaksi käy vaikka windows xp:n oma..

• piip

cd-levy sulkeutuu jos et polta sitä multisession muodossa. Eli jos poltat disk-at-once niin et pysty lisäämään sinne ensimmäisen polton jälkeen mitään. Ilmaisia mp3 lataussivuja heh ehkä jotain ryönä musaa saa ilmaiseksi joltain sivulta. Ei niitä miltään sivulta löydy vaan niiden lataukseen tarvit jonkun p2p ohjelman.

• Mulqvisti

http://www.exactaudiocopy.de/

http://www.free-codecs.com/download/Lame_Encoder.htm

http://users.pandora.be/satcp/tutorials.htm

Ensimmäisestä haet Exact Audio Copy-ohjelman jolla cd "ripataan" koneelle toisesta Lame MP3-enkooderin joka kääntää wav-tiedostot mp3 muotoon ja kolmannesta kaikenkattavat ohjeet. (Vähän säälittää pistää esim. noita ohjeita aloittelijalle, monikohan on tuon EAC:n kaikki asetukset onnistunut saamaan kohdalleen. Itse olen, mutta aloittelijanko ne pitäisi osata... sad...) no tulee niistä kolmosista hyviä vaikkei kaikki olisikaan ihan kohdallaan. Polttoon en puutu.

• datadönt

noooh hmm..
      eikös mp-3 soittimesi mukana tullut ohjelma cd-levyllä, jonka voit ladata koneeseesi, jolla voi tehdä mp3 soittimesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1813
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe