Olisiko Kemissä tarvetta "varamummolle" sitä kautta saamaan jopa elinikäisenystävyyden myös lasten vanhempiin. Missä Kemissä ois tälläistä toimintaa johon voisi liittyä ja josta yleensä tälläistä varamummoa elämään etsitään.
Nimimerkki sydämessä tilaa
Varamummo toiminta
7
296
Vastaukset
Ei muuta kuin liittymään, niin eikohän niitä yhteydenottoja tule.
https://fi.care.com/varamummo- Suinto
Voi kunpa meilläkin olisi oikea mummo! Omat vanhempani ovat niin kiinni töissään kaukana, että välillä jopa kyselevät, mikä tuo teidän pojan nimi nyt olikaan. Harmittaa, sillä mun oma mummo oli niin ihana ja aina läsnä. Samaa haluaisin lapsilleni, nuorin 2v - vanhin 15 v.
- Tutustuppa
Isoveli- ja isosisko hanke (Matti Virtasalo) Siellä kaivataan kaiken ikäisiä tukihenkilöitä lapsille ja nuorille.
- Arska_K
Minäkin olisin kiinnostunut varamummotoiminnasta pientä korvausta vastaan. Kelpuutetaanko siihen miehiä?
- hoksua
Sinähän olet sitten varavaari tai varapappa. Siihen kelpaa Mies isolla ämmällä.
- IhanaAjatus
Tuollainen olisi tarpeen itselläkin, kun lapsen omat mummolat on kaukana ja tukiverkkoakaan ei ole. Muutaman kerran olenkin miettinyt että eikö muka täällä järjestetä tuollaista tai jotain muuta tuon tapaista.
- Varamummo
Varmaan järjestetään mm MLL:stä voi kysellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144