Maspalomas ja ingles:ravintolasuosituksia

Neutre

Hei!
Otetaan vastaan kohtuuhintaisia ( pääruoka alle 20€ ) ravintolaehdotuksia maspalomaksessa ja inglesissä. Tripadvisorissa on toki noita satoja ravintoloita mut vinkkejä otetaan mieluusti vastaan. Kalaa ja lihaa syöviä ihmisiä olemme.

12

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18523

Mcdonalds??

• Halpaa

Jalostajan hernekeitto tarjouksesta. Matkalaukkuun mukaan Suomesta. Lusikka mukaan ja tölkki vähäksi aikaa dyyneillä hiekkaan lämpimään.

• Pöljät

Miksei voi tulla asiallisia vastauksia!!!

• pissikset.asialla

Itse olen joskus kysynyt kohtuuhintaisia lounaspaikkoja (20 euroa on kyllä aika paljon lounaasta) ja saanut samantyyppistä paskaa vastauksiksi. Ei minullakaan ole antaa vastauksia, varsinkin kun olen menossa eri paikkaan Kanarialla. Tripadvisoriin luottaisin enempi kuin tämän palstan pissiksiin maailmanmatkaajiin.

• Kaikki_on_suhteellista

Asiallisiin kysymyksiin asialliset vastaukset ;-)

• LOMAILU

Suosittelisin Kuparipannua ja Apilaniittyä, viimeksimainitussa myös hyvät tanssit iltaisin. Pärjää hyvin suomen
      kielellä, ja myös kanarialaisia ruokiakin on saatavilla.Hyvää lomaa !!!!!! Nämä Inglesissä.

• testing2weeks

Chez Luigi ostoskeskus La Sandia on aika hyvä ja edulliset hinnat,
      tilaus listalta kannattaa selvittää tarjoilijalle, vaihtoehtoja listaan löytyy.

• 15823

Kannattasko mennä itse paikalle tutkimaan mistä löytyy suun makuista ruokaa oikealla hinnalla, vaihtoehtoja on. Ja tripadvisorista saa hyviä vinkkejä.

• Neutre

Kiitoksia niille, jotka vastasivat asiallisesti ☺️

• Eimuistanimiä

Monella on varmaan sama juttu, että lähdetään vaan liikkeelle ja mennään sattumanvaraisesti aina johonkin ravintolaan. Vilkaisee tietysti listoja vähän ennakkoon kadulla. Harvoin tulee syötyä samalla reissulla kahdesti samassa paikassa. Eipä tule seurattua ravintoloiden nimikään. Vähän tulee ravintoloissa pettymyksiä. Halpa sisäfilepihvi ei ole kuitenkaan usein sisäfilettä.

• Greek Village Inglesissä! Todella hyvää ruokaa ja odotan jo että pääsen ensikuussa sinne syömään :)

• Mujer54

Hyviä on Inglesissä monia, juuri tuo Greek Village ja Duke, El Rancho, ChipiChipi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66