Nyt alan todella jo suuttua!!!!!!!
Kertokaa syy misi estätte minulta pääsyn chattiin?
Jo 3 tuntia sitte pääsy estettiin ja olen useasti kysynyt syytä toimintaanne saamatta vastausta. Nyt vaadin että vastaatte ja syyn on oltava todella pätevä! Syyksi ei riitä se et en olen muka käyttäytynyt sopimattomasti. En ole enkä tule olemaan
sheriffi-Thunderhawkin ystävä. Vielä kysyn et miksi sheriffit voivat tehdä tällaista = HEITTÄÄ ULOS..ja ihan sen perusteella jos arvostelee heidän toimintaa?!!!!!!!?
Vaadin heti välittömästi asiallista vastausta ja eston poistamista!
Suomi24:n ylläpidolle!!!!!!!
4
955
Vastaukset
- Buko
Mielivaltaista on hallinnointi.Eduskunta on täynnä kaksoisleukaisia viihdetaiteilijoita, sheriffit omaan elämäänsä typertyneitä. Johonkin on se elämän pettymys purettava. Ja suomalainen ei saa olla vapaa. olemme orjakansaa.
Älä välitä. Miettisit itse käyttäytymistäsi ja sitten vasta kirjottaisit tänne. Yleisellä sanoit että eräs toinen sättäri kuuluisi seksuaaliseen vähemmistörynmään ja jatkoit sitä lopettamiskehoituksistani huolimatta. Aikasi seurasin sitä ja sitten kun et saanut tahtoasi läpi, niin kielenkäyttösi privassa oli jo sitä luokkaa etten muuta voinut kuin bannata sinut että saadaan tilanne rauhoittumaan. Edelleen en voi puuttua sellaisiin asioihin joita en näe ja poistaa sen perusteella että joku sanoo että poista tuo ja tuo
- Töpsykkä Turusta
valkovuotoa?
- viearileva sefu
just tolla tyylillä lennät varmasti ulos... lue sättietiketti ja ymmärrä sen sisältö!! olisi kannattanut sinunkin viihtyä paremmin koulunpenkillä kun opettiin kultaista käytöstä;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236