Osaisiko joku kertoa kun yritys vaihtaa omistajaa ja vanha puhelinnumero jää eli siirtyy uuden yrittäjän käyttöö koska se on ollut aina sama ja asiakkaille tuttu numero jo vuosia joten siitä on vaan suurta hyötyä uudelle yrittäjälle niin kuinka se hinnoitellaan yrityksen myyntihinnassa? Entäs yrityksen ikkunateippaukset jotka jäävät edelleen ikkunaan uuden yrittäjän eduksi että asiakkaat edelleen tietävät että yritys on samassa paikassa mutta vaan yrittäjä muuttuu liikkeeseen...kuinka siis hinnoittelisitte nämä yrituyksen myyntihintaan?
Uusi yrittäjä - puhelin ja ikkunateippausten hinta
montakysymystä
3
110
Vastaukset
- jkljlljlk
Molemmat 0€
- Ellouuna
0 e.
- Hjuvahinta
Eiköhän vanhalle yrittäjälle siitä ole vaan etua ettei tarvitse revityttää ikkuna teippauksia. Jos liike on vuokrahuoneisto niin vuokranantajahan ne vaatii revityttäväksi, joten myyntihinta on 0 euroo. Sinähän ne joudut tevityttää kun muutat siitä pois.
Puhelinnumeron myynnistä voi pyytää mitä vaan mutta hölmöä on siitä maksaa.... siis 0 euroo.... tai sitten vaivan palkkaa siirtotyöstä 50 euroo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440