Multa lohkes puolet etuhampaista (rautahampaat) jalkapallopelissä kun törmäsin vastustajan maalivahtiin. Nyt kun näissä on se muovipaikka, väri on eri kun oikeassa hampassa ja nyt etuhampaitten välissä on pieni kolo, jota ei ennen ollut, ja hammas on kolmion muotoinen. Haluaisin laminaatit jo, että hampaanpuolikas ja muovipaikka olisivat saman värisiä, ja että koloa ei olisi. En jaksa odottaa että olen täysi-ikäinen. Kysyin hammaslääkäriltä viime kerralla, että saisinko ottaa laminaatit. Hän sanoi että pitää odottaa että kasvu loppuu. Sitten kysyin että voitaisiinko kolo ottaa pois hampaiden välistä, hän sanoi että niistä tulisi silloin liian leveät. Eihän mulla ees ollu siinä väliä kun oli vielä omat hampaat? Lääkäri sanoi että hampaat/tai leuka (En muista) vielä kasvaa. Jos mulla olis ollu viel omat hampaat, niin tulisiko hampaisiin rako, kun leukani kasvaa? Eihän?
Haluasin myös saada jotain tietoa, että miten laminaatin asennus tehdään.
Laitetaanko hammaslaminaatteja lapsille?
Semppa
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635