Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta; eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossaan ollut niin vaatetettu kuin mikä tahansa niistä.
Peukkupaikka 1.11.2015
7
<50
Vastaukset
- Lightning_Star
Etsikää Jumalan valtakuntaa, niin kaikki muukin annetaan sen ohessa...
...sisäinen rauhan ja levon valtakunta, joka omistetaan Hengessä...- L_S
Niin... sellaista.... siinä on rauha ja rakkaus läsnä.
Jätit jakeen alkuosan pois. Se kuuluu näin: "Ja mitä te murehditte vaatteista?"
Tuossa kohden vuorisaarnaa Jeesus opettaa nimenomaan Jumalan huolenpitoa meistä:
"älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?"
Tällaisen Jumalan kädessä on turvallista olla. Taivaallinen Isä tietää, mitä me tarvitsemme ja antaa sen meille.Joo, mä olen viime aikoina miettinyt ihan tietyistä syistä että on monia seurakuntia jotka auttavat Suomen maan vähäosaisia.
Siinä voi olla Jumala takana.
Eräällekin ystävälle helluntailaiset kuuluvat tuovan ruokaa ihan kotiovelle.
- Lightning_Star
Ai niin... jatka toki vain näitä peukkupaikkojen laittamista....
Vaikka ei tulisikaan vastailtua aina, silti luen nämä läpi ja on ollut aina mielenkiintoista nähdä, mitä olet laittanut. Joo, peukalopaikkoja vain jatkossakin Sari. Mielellään näitä lueskelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339