poistin profiilini, kesän mittaan yritin etsiä naista mutta kyllä sevaan on todettava että 90 pros naisista jotka lähettää kuvan on lihavia, rumia ja riippurintoja ja kaikenlaista sairautta, tosin he ovat olevinaan normaaleja painon puitteissa vaikka kilomäärää eivät laita, naamat väsyneitä,pakkelikasoja, hampaat huonoja, velkaisia yms loosereita ketkä ei kapakista tai tansseista seuraa saa. yritin tosissani etsiä netistä, treffeillä n 8 kertaa ja paria poikkeusta lukuunottamatta aivan paskaa, aivan paskaa.
ne muutamat normaalipainoiset ja paremman näköiset eivät sitten syttyneet minusta.
ratkaisin asian kuten joskus aiemmin, turpa täyteen ja tansseihin ja sieltä jäi käteen juuri sitä ikähaarukkaa oleva, isotissinen hyvännäköinen nainen. imee kassitkin tyhjiksi, hyvä painaa edestä ja takaa. kiva luonne ja ei ihan persaukinen. kuten en minäkään.
petyin suoli 24 naisiin,
yhteenveto vielä
normaali paikoinen... siis makkaraa ja läskiä,lyllertää ison mahansa kanssa paikalle
kivan näköinen.... parhaat päivät jo takanapäin, väsy ilme, kyllästynyt yh
hoikka..... juu hoikka ja saakelin ruma pitkätukkainen aa kuppinen nainen, tuli mieleen että kun munan työntää sisään näkee kun se liikkuu siellä
haluaa vakiintua,,,,, juu mutta ei kenen kanssa tahaan, antaa kyllä panna viikonlopun eikä kyseenalaista mitään asentoa
mukiinmenevä naikkonen....kapakista en kyllä koskaan raahaa sen näköistä löysäpersettä
että sellasia naisin siellä, jos joku päijät hämeestä hakee naista niin mulla on must ja ei must lista vielä olemassa
profiilin poisto, naisten tarjonta surkeaa
nainenerilainenzz
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820