Miten joku ei ole seurustellut ikinä?

aivanällikällälyöty

Miten voi olla mahdollista että joku ei ole seurustellut ikinä? Onko sillä ihmisellä joku ongelma vai mistä ihmeestä on kysymys? Minäkin olen karmean näköinen suomalainen perusmies ja olen silti seurustellut monta kertaa ja välillä ollut ihan hyvissäkin suhteissa. Todella vaikea ymmärtää, että jotkut eivät ole seurustelleet koskaan. Minä en tiedä tuntevani yhtään sellaista miestä, joka ei olisi koskaan seurustellut. Ja minä tunnen paljon ihmisiä. Mikä tiedän selityksenne on asialle?

27

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Olen ruma ja en ole koskaan halannut naista.

• 13513135

Älä puhu paskaa trolli.

• Kilttiatm
        13513135 kirjoitti:

Älä puhu paskaa trolli.

En ole rolli enkä todellakaan puhu paskaa tuosta asiasta.

• syitäkerrakseen

Jos se mitenkään sinulle kuuluu, omalla kohdallani syyt ovat seuraavat: Aiemmin on ollut hyvä olla yksikseen vapaana. Saa mennä ja tulla niin kuin haluaa. Luottanut siihen, että se oikea nainen löytyy tuosta vaan sitten kun käy etsimään. No ei nyt ihan ole vielä löytynyt. Olen aika ronkeli. Ihan kuka vaan ei kelpaa, vaan haluan naisen, jonka kanssa voin viettää loppuelämäni. Olen myös aika ujo, joten tutustuminen naisiin ei ole ihan helppoa. Lisäksi asun maalla ja haluan asua tulevaisuudessakin. Tänne ei ole naisväellä ihan hurjaa tunkua. Varmaankaan mikään noista syistä yksistään ei olisi estänyt naisen saantia, vaan ne kaikki yhteen summattuna.

• 3plus3

Itsellänikin on ollut monia suhteita, mutta sinänsä pystyn käsittämään asian miksi joku voi jäädä periaatteessa yksin. Jos on tavallaan lannistunut luonne ja luulee ettei saa suhdetta niin ei sellaista saakkaan. Sitten jos on vielä sosiaalista kömpelyyttä, ruma ulkonäkö ja ei työtä/opiskelupaikkaa niin tuskinpa tuollainen mies saa naista. Itse olin pari vuotta täysin lannistunut ja kärsin masennuksesta sekä sosiaalisten tilanteiden kammosta niin eipähän kukaan nainen edes vilkaissut minuun päin. Sitten kun sain elämäni kuntoon niin naisia on riittänyt :)

• Fiksu-ja-kunnollinen

Olen ruma, lyhyt joten muita syitä ei tarvita. Työttömyys on kans turn off naisille ja vaikka olis töissäkin niin sitten naiset katsoo että olen ruma niin naiset syrjii. En ole koskaan edes pussanut naista.

• Miksi sitten pitäisi seurustella?
      Itsehän tunnen heti suoralta kädeltä sanoen ainakin kymmenen seurustelematonta miestä. Ei mitään ihmeellistä auringon alla ainakaan täälläpäin.

• Joo ja nämäkään ei ole edes lyhyitä, työttömiä taikka pummeja..Paremminkin keskimääräistä kovakuntoisempaa jengiä.

• Mikä on ketjun aloittajan selitys sille, että suhteesi kaatuvat yhä uudelleen?
      Mikä on ongelmasi? Onko sinulla joku ongelma jota et halua kertoa? Ovatko parisuhteesi olleet hatjoittelu suhteita? Ymmärrätkö miksi ylipäätään seurustellaan? Ymmärrätkö mitä tarkoittaa parisuhde? Ymmärrätkö miksi ihmiset päätyvät yhteen? Ymmärrätkö, että joku toinen ehkä ymmärtää sinua paremmin nämä asiat, eikä ole kiinnostunut leikki suhteista? Hakee ehkä sellaista, jossa näkee jotain enemmän. Te olette hyvä herra pelkkä vitsi parisuhde-asiantuntijana, niin kuin palstan helkakin. Kahdeksas parisuhde hänellä menossa ja here we go again.

• scrg

"Mikä on ketjun aloittajan selitys sille, että suhteesi kaatuvat yhä uudelleen? "

Tosiaan, kun monet ihmiset seurustelee monta kertaa, niin siitä seuraa monenlaista ihmissuhdedraamaa. Mielenkiintoista olisi kuulla näistäkin, että mitä on opittu. Tietäisi sitten kokemattomat senkin, että milloin pitäisi erota ja miten ero pitäisi hoitaa. Harjoittelu varmaan tekee mestarin.

• scrg kirjoitti:

"Mikä on ketjun aloittajan selitys sille, että suhteesi kaatuvat yhä uudelleen? "

Tosiaan, kun monet ihmiset seurustelee monta kertaa, niin siitä seuraa monenlaista ihmissuhdedraamaa. Mielenkiintoista olisi kuulla näistäkin, että mitä on opittu. Tietäisi sitten kokemattomat senkin, että milloin pitäisi erota ja miten ero pitäisi hoitaa. Harjoittelu varmaan tekee mestarin.

Niin...Helkalle tarkein asia miehessä oli se, että se on eronnut jo mielellään useampaan kertaan, jotta se tietää kuinka reagoi eroon, hänen omin sanoin noin:D
        Nää ihmiset ovat oikeasti ihan vitun reppanoita..en mä muuta tule ja sano. Ei nää ymmärrä mitään ihmissuhteista, parisuhteista, sen paremmin kuin tunnepuolen jutuistakaan..Kuin lauma apinoita, joilla kova halu pariutua jopa ilman tunteita, koska yleinen painostus ja yksinjäämisen häpeä.

• juoksevillilapsia

Suutelemisessa on tuhansia bakteereja ja jos sylkäisen käteeni ja haistan sitä..ei se mitenkään herkulliselta haise,saati että pitäis jonku toisen limaa nuolla,alapäästä nyt puhumattakaan. Aivan eläimellistä touhua johon en itse henk.koht ikinä ala.

• Ei siis ole tullut mieleen että sulla voi olla jokin suun sairaus ja siksi haisee sylkikin?

• Kai sellaista voi sattua ei pääse ikinä seurustelemaan jos tähdet ovat aina ihan väärässä paikassa aka tuuria ei ole, tilaisuudet aina jotenkin lipeävät eri syistä ulottuvilta.

Näin tänään yhden puolitutun miehen, semmonen lyhyt pyöreä ja josta tulee lihapulla mieleen, kalju päältä liki niskaan asti, hassut sivutukat, kasvot pyöreät taikinamaiset. Ei minusta mikään komean miehen peilikuva. Vaatteetkaan ei ole kummoiset, tavallista markettikamaa näyttäis olevan mutta aina sentään siistit. Olen sen naisystävän nähnyt muutaman kerran ja mielestäni kaunis on ihan nätti nainen ja eka kerralla ihmettelin että voiko nuo olla pariskunta mutta näemmä olivat. Tämä on tapahtunut siis viimeisen parin vuoden aikana että ainakin ovat olleet yhdessä sen verran.

Että toivoa voi olla vaikkei "komea" olisi se pukeva adjektiivi.

• moitaikinanaama

Miksi kuvailet itseäsi palstalla?!

:D

• Naisasialooseri1

Minäkin tunnen paljon ihmisiä ja täten myös monta miestä, jotka eivät ole koskaan edes naista kädestä pitäneet saati päässeet seurustelemaan. Aika suppea on tuttavapiirisi, jos et oikeasti yhtään seurustelematonta miestä tiedä/tunne.

Ja syy on hyvin yksinkertainen miksi nuo miehet ovat tuossa tilanteessa ja se syy on genetiikka. Muuta ei tarvita. Eli ei geneettisiä naisten viehättävinä pitämiä ominaisuuksia

Ennemminkin olisin älllikällä lyöty jos joku noista miehistä olisi päässyt edes kerran seurustelemaan.

• No naisasialuuseri nyt ei ole varmasti ainakaan ikinä seurustellut yhdenkään naisen kanssa. Jos olisit seurustellut, niin eipä sulla olisi mitään tarvetta kirjoitella tollaista sairasta paskaa tällä palstalla.

• yksinkertaista

En ole koskaan seurustellut koska en ole löytänyt riittävän hyvää naista joka olisi ollut kiinnostunut. Jotkut lihavat tai sivistymättömät naiset eivät kiinnosta.

• Kilttiatm

Ei edes lihavat naiset huolisi minua. Kyllä se todellakin on niin että en ole edes treffeillä ollut ikinä.

• anal.retentive

Koska olen vihreitä kannattava anaaliretentiivinen kalju, joka tykkää ottaa kakkoseen karvaperseiltä.

• Maalaisjunttiko

Maaseudulla asuminen, epäsosiaalinen luonne (kaverittomuus) ja jonkinasteinen absolutismi. Jos täytät nuo kriteerit kuten minä, niin haaveet naisesta saa unohtaa.
      Ikävää mutta totta.

Ei auta 188 cm:n pituus, treenatut hauikset, vakituinen työpaikka eikä velaton ok-talo järven rannalla. Yksin elät elämäsi hautaan saakka.

• kaveritonabsolutistiN

Unelmieni mies!

Olen aina etsinyt maalla asuvaa, kaveritonta absolutistia.

Koska olen itsekin sellainen. Asun maalla, en käytä alkoholia, eikä ole niitä kavereita.

• asdfghjkzk

Maalla asuminen. Lisäksi naisen tulisi mielellään olla älykäs, täällä tuppaa olemaan vain amiksia.

• tosiasiat

miehille seurustelu onkin helpompaa kuin naiselle. jos nainen on ruma niin parisuhteeseen on mahdotonta päästä. vain kauneimmat naiset ovat kysyttyjä.

• Naisasialooseri1

Mutta niistä kauniista tulee yhtä rumia 30v jälkeen, joten ei se ruma nainen mitään häviä.

• Minkähän ikäisille kysymys on suunnattu?

No itse näin 28-vuotiaana neitsytsetänä voin sanoa että syyt ovat estynyt persoonallisuushäiriä, pitkäaikainen masennus, erakkomaiset elämäntavat ja muu syrjäytyminen. Ja sitten ne puutteet ulkonäössä tuovat asiaan vielä omat lisämausteet.

• Eikösparempiyksin

Tuntemillani miehillä yleisesti ujous naisten kanssa (joka ei välttämättä ole ujoutta yleisesti) joka voi johtua vaikkapa traumaattisista nuoruuden kokemuksista, hylkäämisistä, jatkuvista pakeista, kiusaamisesta jne.
      Osa näistä johtaa miehen tietynlaiseen kierteeseen josta on vaikea päästä pois.

Olen kuitenkin tavannut hyvinkin erilaisia miehiä joilla uskoakseni vaikka neitsyys on menetetty jo ajat sitten ei ole seurustelukokemusta.

Osa miehistä myös pakenee asiaa vaikkapa erilaisiin harrasteisiin jotka vaihtelevat aina liikunnasta tietotekniikkaan. Täten ei tarvitse kohdata sitä asiaa että he eivät saa naisten huomiota.

Naisten osalta sanoisin että kyse on silloin poikkeuksellisen ujosta tapauksesta joka tuskin juo alkoholia ja piiloutuu kotiinsa koko maailmalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe