Vituttaa..

TässäköElämäOn

Kuolen tähän puutteeseen, haluan jotain mun sisään ja äkkiä. Sormet ei riitä ja päältä hinkutusta ei lasketa. Dildoja ei enää ole. Se oli tässä.

12

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryuruiuiojkl

Saat munaa.

• mistäpäin tyttö on

• laitanyrkkiäsinne

Jos ei kädet riitä niin tuskin minkään sortin melatkaan.

• TässäköElämäOn

Hehheh. Tarkoitin, että ei ne tunnu aidolta.

• kauppaanmars

Helpotan sinun vaivaasi. Mene kauppaan valitse sopivan kokoinen kurkku muovilla tai ilman ja sitten tyydytätä sillä itseäsi, kun mieitit minua.

• TässäköElämäOn

Joo en tunge mitään elintarvikkeita pilluuni. Enkä muitakaan esineitä, nyt kun ei ole kortsujakaan ja en halua kaikkea bakteereita sisääni. Joku suihkedödö-purkkihan ois yksi vaihtoehto mutta se on niin kova, ei tunnu aidolta.

• duracellpuputavoimaa

et omista sähköhammasharjaa?

Hieman mielikuvitusta kehiin. Nuorena sitä tosiaa vielä hormoonit hyrrää ja paikkoja pakottaa. Kun tulet vahemmaksi sekin ilo saattaa mennä viimeistää masennuskierteeseen ja alkoholin liika kulutukseen.

• Voihyväthyssykät

Ai jaa, että kuka vain passais nyt kaveriksi? Tuohan oli varsinanainen tunteenpurkaus sinulta. Milloin sinusta tuli noin tunteellinen?

• TässäköElämäOn

No kohta varmaan pakko ottaa eka joka tulee vastaan, koska ei sitä yhtäkään vissiin kiinnosta.

• no.onhan

netti pullollaan seksin nälkäisiä miehiä. Etköhän jonkun panijan sieltä löydä.

• Kommenttisivusta

Meinaat, että jonkun toisen painijan? Edellinenhän...

• yllätähänet

Mitä olet tehnyt että tapaisit hänet että puute rupeaisi hellittämään viimeisen viikon aikana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe