Näettekö enneunia

gallup

jos, niin minkälaisia?

6

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painajaisia

Maailmalla tapahtuu kauheita

• kuollut_v1876

Näen. En ole vuosiin seurannut julkisia tiedotusvälineitä, ei tarvitse, eikä kiinnosta. Tiesin jo 100 vuotta sitten, mitä tällä vuosikymmenellä tapahtuu.

• Pahapahapahapaha

Näin pari päivää sitten unta et olin mun kaverilla yötä ja iskä jäi hoitamaan mun liskoa.
      KU tulin siin unes kotii ni mun liskon pää oli kokonaa ihan sininen ja sil oli joku paha sairaus.
      Nyt mun liskolla on oikeesti suolitukos.

• Vaikkukorva

Vuosia sitten epäilin että poikaystäväni pettää minua mutta en tiennyt kenen kanssa. Näin yhessä unessani tämän toisen muijan (joka kaiken lisäks oli mun rinnakkais luokalla) ja siin unes ne oli yhen kaukaisen tuttuvan asunnolla kolmestaan.
      Tuon unen jälkeen oli vahva tunne että tuo se muija on, ja soitin tälle muijalle,se ei tiennyt myöskään minusta. Ja kertoi eräästä illasta joka oli juuri kun siitä mun unesta! :O

Ohan noita muitakin välillä tullu mut toi uni jääny parhaiten mieleen

• maagillista

Aamuisin ennen herätyskellon soimista näen unta, että olen matkalla töihin. Sitten herätyskello soi ja uni toteutuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50