Hei!
Onko kukaan muu saanut pahaa paniikkikohtausta ohjatussa liikunnassa? Minä sain tänään spinningissä ja oli ihan hirveää. Kuitenkin sinnittelin loppuun asti, vaikka tiukkaa teki. Nyt tuntuu siltä, etten ihan heti mene uudestaan, vaikka tykkäänkin spinnistä kovasti.
Paniikkikohtaus ohjatussa liikunnassa
4
114
Vastaukset
- Kyllsehyvinmenee
Ota pilleri taskuun spinningtunnin ajaksi. On ainakin psyykkinen turva. Myös todellinen jos tarviit ottaa. Xanor vaikka pienellä annoksella jos sinulla ei ole muuta. Älä lopeta äläkä ala karttaa spinningiä, sillä se parantaa oloa pidemmän päälle.
- Spinnipaniikki
Kiitos vastauksesta.Mullla on lääkkeenä Cipralex 10 mg,jota olen syönyt jo yli 10 vuotta.Joskus otan myös 1-2 kpl 10mg Propralia,mutta sitä en ole uskaltanut ottaa ennen spinniä tai muuta hikililiikuntaa.Xanoria en ole kokeillut.
- tsript
Eli varmaankin ohjatussa liikunnassa syke kohoaa korkeammalle, kuin olet tottunut? Siitä sitten paniikki. Tällöin voisi koettaa yksikseen tehdä intervallijuoksuja, jossa syke kohoaa väkisinkin korkeammalle. Totuttaa itseään siihen tunteeseen, että keho rasittuu, syke huitelee korkealle. Siitä pitäisi lopulta tulla hyvä rento olo.
Muistathan syödä tasapainoisesti ja riittävästi hiilihydraatteja, proteiineja ja rasvoja, jotta keholla on ravintoa ja energiaa kuntoiluunkin.
Ja ainahan voit lopettaa tunnin kesken. Satulasta pois ja pukuhuoneeseen rentoutumaan. - ammattikoulu
Olen saanut koululiikunnassa jalkapallo tunnilla paniikkikohtauksen. Johtunee kun vihaan jalkapalloa ja opettaja painosti. Kyllä sai taas pahan mielen liikkatunnilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625