millainen tyttö on? huijari? http://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=864835&Paikkakunta=Pohjois-Savo
onko huijausta tämä?
7
148
Vastaukset
- Niin-tai-näin
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Tai sitten ilmoituksen laittaja onkin runkkaava peräkamarilainen. - onkokokemuksia
ei vastaa viesteihin. epäilen että on huijausta. onko kuopiossa oikeita opiskelijatyttöjä?
- 435iukhg
Eiköhän noi kaikki ole pelkkää rahastusta. Maksullista viestiä toisen perään ja niin pitkälle kuin mahdollista.
Kaikki tuolla on maksullisia.
- herätysssssss
Älkää ukkoparat uskoko juuri näitä "nuoria nättejä opiskelijatyttöjä" aidoiksi. Joku helvetin runkkari laatii noita ilmoituksia joka maakuntaan.
Lähetättekö postia omalla nimellänne ja kikkelinkuvalla? ÄÄLIÖT.- onkokokemuksia
en oo lähettänytkään, arvelin kysya että jos joku tietää niistä jotain
- onkokokemuksia
onkokokemuksia kirjoitti:
en oo lähettänytkään, arvelin kysya että jos joku tietää niistä jotain
siis kysyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398