Enää mä en oo sinun tyttö

Puudelii

Tuntuu siltä kuin joku olisi tarrannut mun sisäelimistä kiinni ja vääntänyt ne solmuun.

Tiedättekö sen tunteen kun olette aivan varmoja että nyt olen tavannut todella erityisen ihmisen, jossa on jotain aivan maagista? Ensitapaamisellanne päädytte puhumaan koko yön aamuviiteen asti kaikesta mahdollisesta ja ymmärrätte toisianne. Kun se katsoo sua silmiin tuntuu siltä että sun sydän sulaa. Et halua olla sekuntiakaan erossa ja ajatukset pyörivät vain siinä ihmisessä.

Kuukaudet kuluvat ja tuntuu siltä että olisitte tunteneet aina. Kukaan muu ei ymmärrä sinua samalla tavalla, et kerro kenellekään muulle samoja asioita kuin hänelle.

Syksy tulee ja lehdet alkavat putoilemaan ja tuntuu siltä että kaikki lehdet tippuvat vain sen takia, että se ihminen ei enää katso sinua samalla tavalla kuin ennen. Tuntuu siltä, että illat pimenevät niin nopeasti vain sen takia, että se ihminen ei enää pussaile sua aamuisin.

"Enää mä en oo sinun tyttö, en enää tiedä missä oon." -PMMP Päiväkoti

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistään ei oo takuuta, ihan sama mitä on juteltu tai koettu niin toinen voi vaan lakata olemasta ihastunut tai rakastunut. Kyllä sen huomaa kun mies ei ole enää mitenkään fiiliksissä susta. Ja tuntuu, ettei sais yhtään näyttää mitään tunteita, koska sen jälkeen se alkaa. Mies muuttuu etäisemmäksi, vastaa viestiin vain lyhyesti jne. Tää on vaan niin kylmä maailma mis me eletään. Aika yksin saa olla fiilistensä kaa sit kun jotaan tämmöstä tulee eteen.

• Anonyymi

Kannattaa uskoa, että mies todella voi olla kiinnostunut. Ei kannata tulkita liikaa asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe