KEPUn kymppiä Juha Sipilää ei tunneta minään hengen jättiläisenä. Tästä saatiin taas eilen uusi osoitus, kun Sipilä meuhkasi sotesta tv:ssä suorassa lähetyksessä.
Sipilä ei välitä isänmaan edusta. Sipilälle tärkeää on vallan kähmintä KEPUlle ja tietysti hänelle itselleen.
KEPUli Sipilän sote-sekoilu
12
54
Vastaukset
- antikok
Se on täysin oikein,että edes joku pitää huolta köyhistä sairaista kokoomuksesta ei siihen ole se nähtiin jo edellisessä hallituksessa.
Sehän olisi hyvä, jos joku pitäisi huolta köyhistä ja kipeistä. Sipilä haluaa törstä rahaa päällekkäisiin toimintoihin, tehottomuuteen ja hallintoon tässä sote-mallissa. Siinä palvelut silloin väkisinkin kärsivät. Nyt pitäisi saada aikaan tehokas malli, joka keskittyisi varsinaisten palvelujen tehokkaaseen tuottamiseen. Se olisi köyhän ja kipeän etu.
- Mielipijepankki
Kokoomuksen politiikka edellisessäkin hallituksessa oli sitä, että neuvotellaan, neuvotellaan ja neuvotellaan ja sitten kun päätös pitäisi jossakin asiassa tehdä niin sanotaan, että "ei kannata tehdä mitään".
Mitä vähemmän verovaroilla tuotettuja palveluja kansalaisille, sitä enemmän luokkaerot kasvaa. Se on kokoomuslaisten etu. - Jombenrakasjoht
Pidätkö HHMkvaV:ni sitten Stubb'ia, Kataista ja Rinnettä "hengen jättiläisinä"? Itse ihmisiä kymmeniä vuosia arvioineena olen täysin toista mieltä.
- 45873456
Kolme kokematonta teki hallituksen ja tässä on lopputulos. Jos kepulla olisi joku muu pääministerinä niin lopputulos olisi toisenlainen. Sitä saa mitä tilaa.
- Jombenrakasjoht
Sipilän hyväuskoisuus Kokoomuksen suuntaan oli naivia, mutta nyt karvat on näytetty. Sipilä on muuttanut aksenttia ja se on hyvä juttu.
- Sipilä_sakkaa
Sipilä on pelle. Se on nähty nyt jo monta kertaa.
- kepukettu
Outo hymyntapailu vahvistaa henkisen tilan.
- tässätotuudet
Stubb ja Ellun Kanat kusevat Sipilän mukiin aivan kaikessa ...ja Sipilä ei huomaa mitään. .maa täyttyy Isiksen terroristeill ja hallitus vain istuu kuin tatti,vaikka maata ollaa tuhoamassa todella julmasti.... Ja sitten.....mitä muuten rehula tekee neuvtteluissa. Sehän on ns. kiltti mies...
Sipilän suurin moka on se, että alistuu kerta toisensa jälkeen kokoomuksen edessä, mukamas aikataulu tms. pikkuasioiden vuoksi. Ne ovat suuria eli ratkaisevia asioita. Antaessaan koko ajan siimaa, kokoomusken Ellun Kanat pääsevät paskantamaan koko median ja somen täyteen pseudoasiantuntevia kommetteja ja manipuloimaan koko kansan paskajutuillaan. Sipilä odottaa ja odottaa...ja taaskin menettää pelin Stubbile ja hänen maksumiehelleen eli Mehiläisen homoklubille ja niiden isolla rahalla kootulle ja erittäin taitavalle aivopesua harjoittavalle propaganda-porukalleen.....
Kohta kuullaan, että sopu syntynyt ja homotus, pakkoruotsitus ja mamutus jatkuu entistä räikeämmin muodoin.. ja rikkaiden kansalta ryöstämien omaisuuksien piilotusprojektit.......nehän ovat Stubbin sydämenasioita, joita hän ganstereiden määräyksestä hoitaa. - pol-tutkija
Juha Sipilä ajoi aivan turhaan hallituksen kriisiin. Hän osoitti johtajuuden puutetta ja näytti myös kokemattomuutensa.
- Vanha-demari
Demarien kymppi Antti Rinne osoitti hyvää johtajuutta esittämällä uusia vaaleja.
Uudet vaalit elvyttäisi taloutta.
- Kokoomus-ryssii
Mutta tämän hetken kriisin ydin on kokoomus, joka yritti sooloilla ympäripyöreän hallitusohjelman verukkeella. Stubbin, avustajien ja puolueen korttien katsominen ei onnistunut, koska vastassa oli kokoomukselle yllättävän tiukkana pysytellyt pääministeri Sipilä.
Erään kokoomusvaikuttajan sanoin; "kokoomus ryssi tämän homman".
Mutta eihän Stubb voi sitä tunnustaa. Hän on tällä hetkellä hankalassa asemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999