Isänpäivä tulee ja rakas isä on poissa. Isä kuoli vajaa vuosi sitten. Minulla ei ole enään ketään ketä juhlia.. ei ketään kelle tehdä kortti.. kelle ostaa lahja.. ketä halata kovasti. Isää on niin kova ikävä.
Mitäköhän mä sitten sunnuntaina teen?
Surullinen isänpäivä tulossa!
isänpikkunen
2
170
Vastaukset
- päiväisälle
Voimia sinulle! Minun isäni kuoli 3,5 vuotta sitten! Ikävä hellittää pikkuhiljaa, mutta ei lopu koskaan ja varsinkin isän juhlapäivinä tulee kaikki muistot mieleen ja tippa silmään vieläkin!
- isänpikkunen
Kiitos! Voimia myös sinulle! Tuntuu todella kummalliselta kun enään ei olekkaan isää täällä jota juhlia vaan isä onkin jossain muualla mistä en häntä voi enään tavoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716