Hei kaikki. Olen 18-vuotias jätkä, ja olen muutaman kaverin kanssa päättänyt tehdä GTA 5den pohjalta 007 elokuvan. Tahtoisimme kuitenkin apulaisia. Tarvitsisimme ainakin kaksi pahista, muutama ylimääräinen(esim. pahisten kätyreiksi), Q:n, M:n ja bond tytön. Sama henkilö voi vetää montaa roolia. Myös kuvaajat, äänittäjät, editoijat ja käsikirjoittajat otamme mielellämme mukaan. Kuvaus suoritetaan Playstation 4 ja ehkä myös 3 konsoleilla, rockstars editorin, elgato game capturen ja koneen eri muokkausohjelmien avulla. Kaikki osallistuvat saavat nimensä leffaan, joko oikean nimensä tai jos haluavat pelkän nimimerkin, niin sekin onnistuu. Jos saamme joskus tällä ja tulevilla elokuvilla rahaa, jaamme tämän tuotot osallistujien kesken.
Tulkaa mukaan :)
Laittakaa kik, wap, sähköposti, rockstar social club tunnus, psn, face, snäp, skype, tubetili tai mikä vain, niin otamme yhteyttä.
Yhteyttä voi ottaa myös psn, lahnavitch98, sähköposti pelaajapro1@gmail.com, tai tubessa kmp suomi(videot tähän mennessä ovat olleet vasta harjoitusta)
GTA 007 elokuva
lvit
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351