Haluaisin kysellä kumpi olisi järkevämpi ostos.
En tosiaan ole perehtynyt PS palveluihin ja konsoleihin aikoihin, joten voin sanoa, että olen tällä hetkellä täysummikko tässä asiassa.
Joten minulla olisi näin alkuun pari kysymystä:
- Voiko PS storesta ostaa PS1, 2, 3 ja 4 pelejä?
- Onko kummassakaan mitään lisämaksuja kuten kuukausimaksuja, joistakin extra palveluista yms?
PS3 vai PS4? Ja PS store???
4
70
Vastaukset
- werkku1
Kyllä soi ostaa...
Plus-palvelua tarvitsee, jos nelosella pelaa nettipelejä tai kummallekin kuukausittaiset ns. ilmaiset pelit.
Suosittelen ps3sta, jos sillä ei ole ehtinyt vielä pelailla paljoa. Sillä voi pelata ykkösen ja kakkosen pelejä Storen kautta hankittuna.- werkku1
soi=voi
- teknologiastapudonnut
Pystyykö ps4:lla pelaamaan ykkösen, kakkosen ja kolmosen pelejä myös, vai kuuluuko tämä ominaisuus vain ps3:lle?
- werkku1
teknologiastapudonnut kirjoitti:
Pystyykö ps4:lla pelaamaan ykkösen, kakkosen ja kolmosen pelejä myös, vai kuuluuko tämä ominaisuus vain ps3:lle?
Ei pysty. Vain kolmoselle.
Joku voi korjata mutta ainakaan aikaisemmin ei neloselle suunnattu emuloituja kakkosen eikä ykkösen pelejä. Se on mahdollista jos haluaisivat mutta eivät halua. Kolmosen pelit eivät tule edes kyseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951986
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339