Täyskokemattomat: saisitteko jos haluaisitte?

uteliaskyselijä

Rehellinen kysymys.

Jos haluaisitte yksinkertaisesti saada, muutenkuin prostituoidulta, onnistuisiko? Jos kyllä...miten, ja millaiseen kumppaniin teillä olisi mahdollisuuksia? Onko syy täyskokemattomuuteen ihan oikeasti ettette saisi, vai joku muu (nirsous, haluttomuus seksiin ilman tunteita, tms)?

Tarkoituksenani ei ole v-ttuilla, menetin itse neitsyyteni 27-vuotiaana 40 puutteessa olevalle naiselle, ihan vaan koska päätin että nyt riittää.

18

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokonaanKokematon

35 eli varmaankin palstakielellä neitsytsetä.

Rehellisesti, uskoisin että saisin helposti. Tai no, kohtuullisen helposti. Parikymppisenä on vaikeaa, koska niillä oman ikäisillä naisilla riittää valittavaksi miehiä, ja harvoja vanhempia kiinnostaa nuoret pojat, etenkään ujot ja kokemattomat. Tässä iässä olemalla ihan ok kunnossa, pukeutumalla siististi ja peseytymällä säännöllisesti tällainen vaatimattoman näköinen mieskin saa osakseen huomiota. Eri asia tietysti onko kiinnostus molemminpuolista...

100% varma ei voi tietenkään olla, koska matkalla petikammariin on vaiheita joista ei ole minkäänlaisia kokemuksia. Ehkä nainen "testaisi" minua ja päätyisin kummastelemaan miksi jarrutettiin nollasta sataan hetkessä.

No, miten ja keneltä? Luultavasti baarista, puutteessa olevalta vanhemmalta humalaiselta naiselta. Ainakin oletan että kun naista joutuu kirjaimellisesti repimään kimpusta, ei vaadittaisi mitään akrobaattisia temppuja naisen taluttamiseen asunnolle ja petikammariin. Miksi en ole käyttänyt tilaisuutta? Ei niinkään koska naiset eivät olleet missejä/malleja, vaan kun tähän lisätään ahdistelu, on kasassa paketti joka ei sytytä. Oman ikäiseltä naiselta olisin ehkä saanut, sillä varauksella että olisin pystynyt hoitamaan tilanteen baarista petiin. En ole tästä ollenkaan varma, enkä ottanut selvää koska nainen oli varattu.

Eli varmaankin kävisin baarissa säännöllisesti ehkä yksin koska vaikka ystävät nostavat sitä sosiaalista statusta, olen huomannut etteivät puutteessa olevat 40 naiset välitä siitä onko miehellä paljon ystäviä, vaan mieluummin jahtaavat yksin kulkevia miehiä :D

Jotain tsäänssejä saattaisi olla yksinäisiin/masentuneisiin nuorempiin tyttöihin (20 ), joskin saattaa olla että päätyisin kaverisektorille, tai sitten olisi sellainen moraalinen dilemma että haussa oli ystävä eikä vonkaaja. Kaveripiirit ovat teoriassa paras keino löytää nainen, mutta jostain syystä niissä pyörii lähinnä melko kauniita, eikä minulla ole mahdollisuuksia heihin.

Eli vastaus lukittu: 40 puutteessa oleva nainen. Baarikierros -> pikainen katsekontakti kaikkien naisten kanssa -> jos nainen osoittaa kiinnostusta, jutuille.

• ätanna

Sulla jauhaa suu ja näppäimistö kuumenee. Tee enemmän puhu vähemmän. Nuorempi henkilö voi silti olla aikuisempi kuin vanhempansa ikäinen. Vanhoilliset käsitykset vanhentavat, b.t.w näkyyks miun sarvet.

• KokonaanKokematon
        ätanna kirjoitti:

Sulla jauhaa suu ja näppäimistö kuumenee. Tee enemmän puhu vähemmän. Nuorempi henkilö voi silti olla aikuisempi kuin vanhempansa ikäinen. Vanhoilliset käsitykset vanhentavat, b.t.w näkyyks miun sarvet.

Tykkään kirjoittamisesta :D

Ja kyllähän ne sarvet näkyy.

• HC-ATM

Ei onnistuisi koska pituutta on alle 180cm.

• atännä

Alle 160 senttisetkin miehet saa.

• ätanna
        atännä kirjoitti:

Alle 160 senttisetkin miehet saa.

Pukeudu korollisiin näytät hoikemmalta:-)

• atännä
        ätanna kirjoitti:

Pukeudu korollisiin näytät hoikemmalta:-)

No hah-hah.

• tumteellinen

Takuulla onnistuu,ei oo vaikeeta suomesssa,voisin keskustella sun kanssa sähköpostin kautta out.lehto76@hotmail.com

• täyssaamaton

Ihan noin karkeasti sanoisin ettei naiset suostu olemaan kanssani sillai intiimisti, sen verran pelottova ja poistyöntävä naamavärkki minulla on. Olen kyllä kyllä yrittänyt saada prostituoidulta mutta ei tainnut löytyä niin paljon rahaa taskuista että olisi voinut pakenematta poistua paikalta.
      Ilmeet on kyllä sitä luokkaa naisilla kun minut näkevät että joko on nähnyt kummituksen tai sitten en ymmärrä ilmeistä mitään.
      Kyllä siihen tottuu tietenkin, saa ainakin kävellä rauhassa. Sen verran älyävät jättää väliä. Monet kyllä vastaan kävellessä muistavat unohtaneensa jotain ja vaihtavat 180 astetta takaisin, paitti sokeat ja haahuilijat.
      Joten ei pelkoa en ole saamassa keneltäkään en edes hevoselta.

• Kilttiatm

Ei onnistu, en saisi edes 50 vuotiaalta naapurin rouvalta. Ei tälläinen vinohampainen yksinäinen kaveriton ruma alle 170 cm mies saa pillua koskaan.

• Kilttiatm

25 vuoden päästä kirjoittelen yhä palstalla että olen atm poikuus tallella 56 vuotiaana.

• saa-maton

En. Paitsi ehkä läskeiltä mutta ne ei kiinnosta.

• Tuskin. En halua irtoseksiä, joten en yrittäisi tosissani ja vihaisin itseäni enemmän hetki hetkeltä. Homma kaatuisi viimeistään motivaation puutteeseen.

• Fiksu-ja-kunnollinen

En saisi koska en ole jännämies.

• Yhden kerran istui jo nainen kotisohvalla ja olisi ollut halukas, mutta ei kerta kaikkiaan tehnyt mieli kun ulkonäkö ei miellyttänyt yhtään. Olen ollut huomaavinani silloin tällöin pientä flirttiäkin, mutta jos ihminen ei kiinnosta henkisellä tasolla yhtään niin en osaa viedä juttua eteenpäin. Ja vain hyvin harvat ihmiset ovat mielestäni kiinnostavia ja ne harvat henkisesti kiinnostavat eivät ole viehättäneet fyysisesti.

• ex-neitsytsetä

Sain. Useilta naisilta, vaikka olin vielä äskettäin täyskokematon neitsytsetä.

Se vaati melkoisen määrän baareissa notkumista, alkoholin juomista ja naisten tason laskemista nolliin. Siis sitä, että piti kelpuuttaa kuka tahansa nainen, joka osoitti kiinnostusta.

Kerätyn kokemuksen jälkeen oli helpompi saada sitten niitä tasokkaampiakin naisia hetkeksi kiinnostumaan. Siis sellaisia, joiden kanssa olisi halunnut pidempää suhdetta. Mutta eihän sellaisia silti saa pysymään suhteessa.

• entinenhooceeätmi

Allekirjoitan.

KokonaanKokematon kuvasi saman jutun myös osuvasti. Naisen pokaaminen alusta loppuun nollatilanteesta petihommiin ei ole helppoa, siinä on useita vaiheita, ja huolimatta kaavamaisuudesta jokainen tilanne on erilainen, niin kuin naisetkin. Ne tyypit jotka sitä tekee, ovat pirun taitavia, tai sitten laskevat tason alas ja ovat käsittämättömän sinnikkäitä. Kumpikaan ei toimi ätmillä jolla ei ole taitoja ja/tai halua nolata itseään vonkaamalla epätoivoisesti.

Silloin paras keino on numeropeli. Keskittyy näyttämään hyvältä, olemaan hyvällä tuulella, ja ottamaan sitä katsekontaktia mahdollisimman useisiin naisiin. Voi sanoa tuntemattomille naisille moi, nyökätä kun menee ohi, jne. Se naisten lukeminen onkin sitten hankalampi juttu, jos/kun kokemusta puuttuu. Mutta ennen pitkää vastaan tulee nainen joka näyttää kiinnostuksensa riittävän selvästi, on kamalassa puutteessa ja lähtee mukaan.

Huonoa tässä on se ettei kannata haaveilla mistään hyvännäköisestä 22-vuotiaasta. Hyvää on se että nainen on halukas, ja kokemus voi yllättää positiivisesti verrattuna koppaviin hottiksiin jotka on tottuneet itsevarmoihin, rentoihin ja kokeneisiin jyystäreihin joiden kanssa ei tarvii kuin mennä mukana.

Mitä enemmän kokemusta, sitä rennommaksi ja itsevarmemmaksi oppii, ja sitä helpommin pildeä saa. Positiivinen kierre.

• atm32

On sitä yritetty vaikka minkälaisia alotteita mutta ei naiset lämpene joten en saanut ilmaiseksi.
      Päätinkin sitten hommata maksullinen nainen tai minä sanon sitä seuralaiseksi. Olen käyttänyt n 9000 tänä vuonna seuralaisen kanssa puuhasteluun. Pidätte mua varmaan hulluna mutta en minä välitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe