Terve, olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja kaikki on uutta. Olen elänyt melkein koko elämäni yksin ja en tiedä mistä oikein voisi johtua, onko minussa vikaa? Kavereiden saaminen tuntuu erittäin vaikealta, vaikka yritän harrastaa kaikenlaista niin ei vaan onnistu... Viikonloppuisin ja iltaisin yritän keksiä parhaani mukaan tekemistä ettei alkaisi ahdistamaan ja masentavaa. Toivoisin että saisin mukavaa juttuseuraa vaikka sähköpostiin? Kaveri6549(at)hotmail.com
23v miehelle kaveria?
14
81
Vastaukset
mitä se kaikenlainen harrastamisen yrittäminen on?
- jätkä92
Missäpäin asut?
- Hukassa659
Salilla käyn, lenkillä ja talvisin laskettelen. Nurmijärvellä asun, lähellä vantaata.
Jos haluat uuden kaverin tai jutteluseuraa, tässä olis 39v mies Vantaalta. Kiinnostaako tutustua?
mikähän tää juttu on(!) Siis jos mies etsii kaveria, niin se on homo ja etsii siis miestä. Entäs jos nainen etsii naisystävää, niin onko se sitten automaattisesti lesbo, vaikka väittääkin että on mies ja kolme lasta?
Onko tää oikeesti joku seksuaalisesti kieroon kasvaneitten palsta.
Oon vähä myös katellu sitä 'yksinäisyys-palstaa'. Se taitaa olla joku mieleltään häiriintyneiden itkupalsta.- itkunaurut
Mene katsomaan "Sinkut"-palstaa, niin saat kunnon huutonaurut.
itkunaurut kirjoitti:
Mene katsomaan "Sinkut"-palstaa, niin saat kunnon huutonaurut.
olen nyt selaillut kaikkia näitä suhdepalstoja ja täytyy sanoa, että mitä enempi trafiikkia niin sen hullumpaa porukkaa.
Tämä palsta vielä niin hiljainen, että tointaako tänne edes mitään kirjoittaa, vaikka oikeastaan tekis mieli jutella asiallisesti vähän omista ystävyysasioista. Vaikka sen Muumin kanssa tai jonkun. En kyllä kehtaa mitään sähköpostii käyttää vaan ihan tällai että kuka tahansa muukin vois ottaa kantaa.- itkunaurut
Kyllähän täällä muutkin kirjoittelee, niin mikset sinäkin. Tälle palstalle tekisi kyllä ihan hyvää pieni aktiivisuus.
- Hukassa659
Oikeasti kuinka vaikeeta on löytää joku kaveri edes jutteluun? Ylitsepääsemättömän vaikeata on löytää live tapaamiseen... Ei voi ymmärtää olenko yksin asian kanssa vai löytyykö kohtalotovereita, luulisi että ottaisivat yhteyttä, rohkeasti vaan! Ei ole väliä että oletko mies vai nainen, mutta sen haluan sanoa että olen naisiin päin.
- 10plus19
Käytkö töissä/opiskeletko? Jos, niin ei niistä ympyröistä löydy kaveria?
Sali, lenkkeily ja laskettelu on aika itsenäistä puuhaa, mutta ei esimerkiksi harrastuskaveri.comista löytyisi lenkkiseuraa?
Oletko miettinyt jotain järjestötoimintaa? Niissä taitaa ainakin olla naisia paljon mukana. - kaunisnainenn
Minä olisin tavannu livenä sut, mut sä et sitte itse halunnukkaa tavata!
- Hukassa659
10plus19, kiva että kirjoitit! Töissä käyn, mutta sekin on aika itsenäistä puuhaa, tuntuu että työkavereilla on ihan omat puuhansa ja sitä ikää on aikalailla enemmän.
Harrastuskaveria olen kokeillut pari kertaa huonolla menestyksellä, kolmas kerta toden sanoo.
Kerroppas vähän tuosta järjestötoiminnasta lisää, kiitos.- 10plus19
No sitä on monenlaista. En tiedä Nurmijärvestä, että mitä kaikkea siellä toimii, mutta jos miettii koko Suomen osalta niin Punaisella ristillähän on vaikka minkälaista toimintaa. On järjestöpuolella toimimista, ystäväpalveluun osallistumista, vapaaehtoistyötä kerhon vetämisestä nuorten turvataloissa toimimiseen.
Varmasti Nurmijärvelläkin on paikallisia järjestöjä ja yhdistyksiä, joihin voi liittyä. Ja ne paikalliset yhdistyksethän voi olla mitä vain :D Kulttuurijuttuja, musiikkiin liittyvää, urheiluun, elokuviin - you name it. Google on ystävä, kun näitä selvittelee.
Mahtaisikohan harrastuskaveri toimia "paremmin", jos yrittäisi perustaa vaikka porukkaa pelaamaan salibandya tms.? Saattaa joillain olla korkea kynnys lähteä kahdestaan/pienellä porukalla lenkkipolulle.
- ihmettelijää
Miks aloitat uusia ketjuja etsiessäs kaveria ku ethän sä sellaista halua? Minä yritin olla sun kaveri sun ehdoilla mut sitte katkaiset vaa yhteydenpidon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875