Moi. Olen lähdössä keväällä syöntimatkalle Dubliniin ja olisin nyt kysellyt kaupungin parhaat "nimettömät" mestat eli mitkä ei olis turistien pilaamat. Rehtiä irkkuruokaa ja meininkiä paikallisten kera. Ja mitkä muut kuuluu ehdottomiin nähtävyyksiin??
Utelias!?!
Mihin mennä Dublinissa??
2
613
Vastaukset
- ttt
Rehtiä irkkuruokaa?? Sitä nyt saa joka toisessa pubissa. Turisteja Dublinin pubeissa on eniten Temple Bar -alueella, ja vähemmän mitä kauemmaks keskustasta menee, mutta sitten on ehkä muutenkin hiljaisempaa. Kannattaa vaan käydä katselemassa että missä on hyvä meininki ja mitä ruokaa on tarjolla.
Burdocksilta Christchurchissa saa kaupungin parhaat ja rasvaisimmat fish n chipsit mutta se on vain kioski, eli ei siellä ketään tapaa.
Johnnie Fox's on käymisenarvoinen pubi Dublinin vuorilla. Siellä on kyllä varmasti muitakin turisteja, mutta ruoka on erittäin hyvää, ja sisustus hassua. http://www.jfp.ie
Muuten Dublinissa kannattaa käydä ainakin rannikolla, eli DART-junalla vaikka Dun Laoghairen satamaan tai Howthin niemeen. - Dublinissa keväällä 2003 kä...
Moi,
kannattaa myös pyörähtää Guinness Warehouse näyttelyssä, jossa näet kohta kohdalta, kuinka olut siellä valmistetaan. Vaikka itse en ole mikään oluen ystävä, oli paikka mielenkiintoinen. Lisäksi paikan alakerrassa Guinness-myymälä, jossa kaikkea mahdollista Guinness-merkkistä tuotetta karkista lähtien :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595