Vihanen, surullinen, ahdistunu, ihastunu

Enookoskaaseurustellu

Oon 14 vuotias tyttö. Mul menee kotona asiat aika huonosti mikä sit heijastuu myös koulun käyntii. Oon karkaillu kotoa pahan olon takia, isä huutaa mulle melkeen joka päivä, en saa taaskaa lähtee minnekkää, mua moititaan, kaikki vaa vittuilee kotona (paitsi äiti) ja mikään ei meinaa onnistua tmv ja itken mun paskan olon takia joka päivä ainaki kerran. En vaa osaa olla enää kunnolla iloinen ja tuntuu välillä sille et haluaisin kuolla ja oon käyny tyylii sillallan kaiteen toisella puolella ja miettiny et hyppäänkö ja päätän kaiken. Koulustaki oon tyylii joka aamu myöhässä ku ei vaa kiinnosta mennä sinne ja sinne menoki on ahistavaa. Tosiaan kävin yhden pojankaa hitailla täs muutama viikko sitte ja yhtäkkiä monet sen kavereista on alkanu kyylää mua. Ei siin sillee mitää mut on se tavallaa aika ahistavaa ku ihmiset stalkkaa. Kyllähän tää poikaki kattelee ja katseet kohtaa jne. mut sen käytös on muuttu heti niitte hitaitten jälkee ja monet sen kaverit vaa virnuilee, kattoo mua ja sit supisee sille jotai. Ja siis pidän tästä pojast tosi palio ja oon täs miettiny et viitinkö mennä puhuu sille missään? Miettien tätä mun elämän tilaa kotona ja ku sil on kuitenki tosi täydelline elämä ja kaikkee et en haluis pilata sitä tai mtn. Helppii!

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voinko.auttaa

Missä päin asut?

• enookoskaaseurustellu

Oulun lähettyvillä

• no.haista.vittu.sit

No en mä sitten voi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60