Oli tässä taannoin yhdenillanjuttu ja nainen sanoi kesken nainnin, että onpa ihanan iso. Pituutta 18cm ja ympärysmitta 13cm. Olen pitänyt kaluani pienehkönä kunnes luin jostain, että keskipituus olisi 15.5 cm. Ajattelin, että kai tämä normaali sitten on. Meinas kyllä mennä jauhot suuhun kun tuollaisia laukoo, oliko sitten kohtelias vai mitä. No kai niillä naisilla erikokoiset vehkeet niilläkin, ei ole monta naista ollut minulla ja jollekin voi tuntua pienikin isolta. Ei kyllä ollut neitsyt käsittääkseni.
Nainen puhui outoja
13
340
Vastaukset
- sitähän-kuulee
Ei se ihan poikkeuksellista ole. Minäkin olen aika pienikaluinen. Suurikyrpäinen luokkakaverikin ilkeili saunassa, että onpa minulla pieni. Tyttöystävä sitten ihaili seisovaa kyrpääni ja sanoi, että onpa se komea. Tuskinpa pientä nimitetään komeaksi. No joka tapauksessa olen sillä hyvin pärjännyt. Ilmeisesti se on levossa pieni ja juhlakunnossa iso.
- voiteitä
just noin 6cm voi kasvaa noin 3 kertaiseksi mutta ei 12cm se voi olla sen saman tai pienempi juhlakunnossa
- Littemera
Vähän kehumalla saa vielä vähän lisää ja kunnon jyystöt, niin kyllähän sitä kannattaa hieman kannustaa...
- gjkoy
Kehukaa nyt ihmeessä naiset, kun mies sitä on vailla.
- Mitta-pois-perseestä-nyt
Keskipituus on 13.5cm js sinulla in oikeadti joku 15 x 11.5..
- Häsky
Asko tietää nämä mulkkuasiat. Näkemättä :D
- Ihailija-
Niin se tietää ja sanoo asian suoraan.
- Häsky
Ihailija- kirjoitti:
Niin se tietää ja sanoo asian suoraan.
Kuulutko Askon kanssa siihen 13/10_ kerhoon?
- Penuela
Saattoi olla et teitä pikkkkkkasen mielisteltiin.. koosta.. hm..ja silleen. Tosin..miehen kyky rakastajana ei oo "siitä" kiinni..(eikä naisen) vaan maailmalla on monia "kauhan" käyttäjiä. .mutta "mausteet " ne paljastaa tulisen "kokin"
Onhan se mukava jos nainen puhuu seksin aikana edes jotakin. Monet naiset ei virka mitään!
- Yläkäyräisoterska
Kyllä mun nainen puhuu "oooh, ihana kyrpä ja terska, tuntuu ihan uuuuuuuuh". Sitten se saa viis orgasmia ja kuudennen mun kans yhtäaikaa. Nussin rauhallisin liikkein isolla mulkullani joka stimuloi pillun joka sopukkaa ja lopuksi ammun hirveät spermat sisään, niin siitä tulee kyllä armoton orkku poikineen naiselle.
- nhuy
Vaimo virkkaa sukkia seksin aikana.
- kutkajajussi
14cm älä puhu soopaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955