"Eläimen teurastaminen ilman tainnutusta on kielletty Suomen eläinsuojelulaissa, mutta poikkeukset sallitaan uskonnollisista syistä."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Halal
Olisiko aika ryhdistäytyä tässäkin asiassa eikä enää mielistellä barbaareja loputtomiin!
Barbaaritavat
4
87
Vastaukset
- usdfusdf-aka-asdfasdf
suvakeista toi o ihanaa
- numerosarakorvassa
Ite en näe teurastusta vääränä, mutta tarpeettoman kivun aiheuttamista kylläkin...
Ei ole edelleenkään sallittua. Yhtäaikainen verenlasku tainnutuksen kanssa on laillista muttei mitenkään mahdollista, joten tainnutus tulee ensin jos lain mukaan mennään.
- valitettavasti
Eläimille oikeus myös kuduttamattomaan lopetukseen.Ihmisellä on tieto eläin tuntee.Miten jos ihmiselle tuollainen tehtäisiin.Se olisi ihan hirvittävää.Giljotiini oli erä sellainen.
On myös järjen vastaista lähteä eläinten ns.pieruja hillitsemään keinotekoisesti rokotteilla.Kiduttamiseksi sitä kutsutaan.Jos maailma siihen hukkuu anti mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349