Kun oikein silmin katsotaan. Me ollaan luusereita elämän, ihan jokainen! Hei suksikaa vittuun kaikki saatana hei!!!
Hei me ollaan luusereita kaikki
9
108
Vastaukset
- taavetti.2
Kokkolan kundi nauraa miesvittu rytkyen!
- wheelchair
Älä satana vittuile mulle istun pyörätuolissa en pysty hiihtämään, vituttaa ku muuten suksisin.
- Lumiukko-
Teppo/vartia, rauhoitu! Me tuetaan sua!
- Anonyymi
Paskat voitti! Mut onnex toi Erkku oli niin ihana👎👎👎👎
- Anonyymi
Tyhmät tytöt ja heidän äitinsä, pikkukikkeliä saaneet, mamacitot äänestävät päin vittua!
- Anonyymi
Oliko teille pä
sseille epäselvää kuka oli paras? - Anonyymi
Samaa junttiutta! Tää landia on typeryyttä täynnä!
- Anonyymi
Puhutaanko korona-rokotuksista? Saan typerimmät heti blakkariin😁
- Anonyymi
Anteeksi, olisiko teillä hetki aikaa puhua jeesauksesta? Voisiko joku jeesata ja antaa keskiviikoksi hyvät vihjeet, koska pitäisi saada viikonlopuksi rahaa? Tarvitsisin vihjeiden lisäksi myös pelirahaa, joten olisiko mahdollista jeesata parilla kympillä? Kiitos jo etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657