Soittis/Paljon pelissä voittaneet!

utelias

Sattuuko kukaan jommassa kummassa voittanut lukemaan tätä? No, hyvä. Haluaisin vaan tiedustella että millasella luurilla peliin osallistuitte, ihan lankapuhelimella vai kännyllä? Kun minulla on semmonen viba, että lankapuhelimella voitto tulee varmemmin, mutta voin olla väärässä. Ja missä vaiheessa ne ottaa sieltä yhteyttä?

9

4662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tietoo

niin kertokaa nyt samalla missä vaiheessa painatta oikeeta vastaustanappulaa? Kun äänimerkki alkaa vai päättyy, ennakointia vai mitä?

• Paska ohjelmia

Huijausta kummatkin ohjelmat...

Pitää odottaa ensin äänimerkki ja sitten painaa nopeasti vastaus siihen... sitten jos vastaus menee väärin, puhelu katkeaa.. jos saa kaikki oikein, sen jälkeen syötetään puhelinnumero ja siihen on aikaa 10 sekuntia... Sitten ne soittaa jos olet voittanut, mutta tuskin olet, koska porilaiset voittaa aina.

• narttu

voittajat taitaa olla sellasia jotka soittaa lankapuhelimesta (eikä omista kännykkää), eikä oo koskaan vielä käyttäneet nettiä, kun ei kukaan ilmoittaudu....

• Kim

Minä voitin 3 kertaa Nelosen soittis pelissä.(Kaikki voitot tuli kun soitin aamu-lähetykseen).
        Ensin tuli 300€, pari viikkoa myöhemmin 250€ ja nyt vähän ennen joulua 300€...Kannattaa ennakoida se milloin painat eli heti kun äänimerkki tulee niin painat vaikka 2 kertaa peräkkäin.

• rahastuksen maku

ei niissä tv peleissä voi voittaa. tänään pelasin pottia. nopea vastausaika ja suht vaikeat kysymykset. mutta selvisi urakasta. vaikka se maksoikin paljon. olisin voittanut jos peli olisi rehellistä viimeiseenkin kysymykseen vastasin oikein ja noin kahdessa sekunnissa. välitystietojen tulo vain kesti kauan ja sitten tuli viesti: valitettavasti vastauksesi kesti liian kauan ja joudut aloittamaan alusta. eli mitään mahdollisuuksiakaan voittaa edes sitä 25 euroa ei anneta. siellä toisessa päässä ilmeisesti ohjelmoitu niin että vaikka itse olet nopea, siellä pidetään huoli ettei vastaus muka tule ajoissa. törkeää touhua. miksi edes yritin. ja meitä hyväuskoisiahan riittää.. joten rahastus toimii kuin vettä vaan... -petetty-

• entinen köyhä

hei vaan halusin vain ilmoittaa että voittaminen on todella helppoa kun vain tietoa löytyy!ja pitää myös olla nopea. Ei huijausta! terv. 25 euron voittaja

• katja

moi mitä kuuluu

• eetu

vastaa

• katja

ahahahahahahahahahahah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe