Korviini kertyy herkästi kosteaa ja kutiavaa vaikkua, jota on vaikea poistaa.
Kotikonsti on pyörittää puhdasta vanupumpulipuikkoa vaikka pullon korkkiin laitettuun ruokasoodaan ja pyörittää puikkoa korvakäytävässä..
Apteekki myy tähän pulmaan suolavesiliuosta, joka tietenkin maksaa. Minusta kuiva soodakäsittely on vaan parempi.
Kutiaviin korvakäytäviin ruokasoodaa!
vaikkukorva
2
175
Vastaukset
- ruokasuuta_ihmeaine
Mun vasen korvakäytävä kutisi eilen illalla ihan siganaan. Laiton vanutupolla ruokasoodaa korvakäytävään. Kumma kyllä kutina lakkasi.
- kotihoitsu
Ota hanasta kädenlämpöistä vettä nokalliseen kippoon (vaikka höyrysilitysraudan täyttökippo). Mene kyljellesi ja valuta vettä korvaan. Anna olla jonkin aikaa, käänny toiselle kyljelle ja valuta pois. Toista 5-10 kertaa. Ajaa saman asian kuin hoitajan ruiskulla tekemä korvahuuhtelu, helpointa tietysti, jos on assistentti kaatamassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499