oon niin ilonen!! :D

kerrankinonnistunut

Kerranki onnistuin jossain! Tää tunne on niin mahtava :-) oon jo pitkään halunnu viiltää syvempiä viiltoja ja nyt onnistuin siinä! tajusin sen ns. tekniikan miten viiltää että tulee syvempiä :) ei nää oo vieläkää niin syviä mitä haluisin mutta jotain siihen suuntaan.. viillän sen veren vuoksi.. haluisin nähdä kun veri tipahtelee kädestä ( siis monta tippaa putkeen ) ja oon onnistunu kerran tohon käden ns. alapuolelle.. vahingossa viilsin niin syvälle mut toista kertaa ei oo tullu :( joten kysyisin et miten syvälle pitää viiltää että tulee vähän enemmän verta kuin pintanaarmuista? entä millä se pitäs viiltää? itse käytän teroittimen terää mutta se on aika pieni :/ Kauanko te ootte viillelly itseänne ja kuinka vanhoja ootte nyt? :)

5

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tieteilijä90

Ok ei... En ole varma että onko trolli vai ei. Siis viiltely tulee vahingoittamaan sinua vahvasti, mutta veri ja sen valuminen on hypnotisoivaa

• Hei

En myöskään tiedä onko aloittaja tosissaan. Mutta hälytyskellojen pitäisi nyt soida, jos näin on. Mikä saa sinut tahtomaan itsesi vahingoittamista? Miksi haluat aiheuttaa kauniille ihollesi pysyviä arpia joita todennäköisesti kadut ja häpeät myöhemmin.
      Viiltely ei tuo lopullista helpotusta ahdistukseen tai masennukseen. Olisiko sinun mahdollista mennä juttelemaan jonkun ymmärtävän aikuisen kanssa heti tänään, tai huomenna?

Toivon sinulle voimia hakea apua itsellesi. Olet ansainnut parempaa!

Lämmöllä
      Pappi Elisabet

• tapani.kansan.parantaja

HULLU! Lopeta heti!

Käy kuppaajalla, se auttaa paremmin.

• entinenviiltelijä

Mulla tuli samanlainen olo kun ekaa kertaa sain veren ihan kunnolla vuotamaan. Sitten sen kokoisista tuli arkipäivää. Veri tuli laastarien läpi. Haavat syvenivät ja aukeilivat seuraavana päivänä ilman varoitusta. Tulehduksia. Kymmenen palaa vessapaperia ja silti tip tip tiputteli vessan lattialle. Kohta näkyi rasvakudosta. Siinä vaiheessa pääsin irti. Onneksi. Lopeta ennen kuin tuo pahenee enää yhtään enempää.

• 12v.viilteliä

Jos haet verta... en tiä
        Mut kivun kantilt
        Ohut neula
        Sattuu aivan saatanasti
        Onnee jatkoon;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60