Naiset ovat itsekkäitä eron alullepanijoita

itsekkyydenhuippu

Naiset ovat itsekkäitä eron alkuunpanijoita !
Nähtyjakoettu
6.11.2015 22:53
Moni suhde alkaa kuin herttasarjasta. Tavattu ihana mies nuoruudessa, haluttu perustaa perhe ja saada lapsia. Ajanmyötä se niin ihana mies unohtaa tuomasta kukkia ja huomioida riittävästi kumppaniaan. Arkinen elämä astunut kuvaan, romantiikka unohtuu jossainmäärin ja lapset lentää pesästä, ollaan tultu keski-ikään ja huomataan miten suhteessa ollaan kuin sisko ja sen veli. Kumpikaan ei ymmärrä riittävästi panostaan enää suhteeseen, ehkä ei ole halua ja kunnioituskin puuttuu ? Ollaan tultu itsestääselvyyksiksi molemmin puolin.

Kuinkas sitten käykäään..

Nainen lähtee firman juhliin / pikkujoulu risteilylle ja vastaan tulee Mies , joka huomio naista ja herättää "kipinän." No, illan tiimellyksessä pienessä humalassa parin viinilasin jälkeen löytyy se sielunkumppani tästä miehestä jonka kanssa on niin helppo jutella elämän arvoista ja kuolleesta liitostaan , jossa aviomies vain elää onnelllisena odottaen saavansa vaimoltaan päivittäisen ruuan ja puhtaan pyykin. Nainen ei tietenkään tiedä, että hurmaava mies on erotettu liitostaan juuri näistä samoista syistä, mutta me miehethän osaamme näytellä uskottavasti prinssi uljasta uuden keikistettävän naisen edessä.

Vaimo siis kyllästyy vanhaan kumppaniinsa ja lähteee etsimään kesk-ikäisenä uutta intohimoista rakkaus suhdetta, ja onhan se uusi rakas jo ehkä osin lupauksia antanut uudesta jännittävästä elämästä eikä tämä uusi juttu ole tietenkään eron syy vaan seuraus ! Näin kerrotaan aina vanhalle kumppanille. Ero otetaan ja vanha mies jää ihmettelemään suruissaan miksi tässä nyt näin kävi, kaikkihan oli hyvin eikä parisuhde ongelmia juuri ollut. Nainen ottaa ja lähtee, odottaahan uusi jännittävä elämä kulman takana. Uusi rakkaus ei kestäkään, mutta perhe on rikottu ja lapset sekä vanha mies useimmiten onnettomia vaikka eivät sitä ääneen sanokkaan. Tuloksena monta onnetonta, surullista tapahtumaa perheessä ja perhepiirissä vaimon uuden elämän ja romantiikan etsimisen tuloksena. Olen itse eronnut ja erotettu, tavannut monia naisia jotka ovat valmiita ottamaan minut entisen tilalle juuri niistä syistä miksi miehiin yleensä kyllästytään, olen uusi ja jännitävä myös romanttinen.Tosin omassa pitkässä avioliitossa romantiikka unohtu usein arjen alle ajan kanssa, vaikka usein perjantaisin ostin meille viinin, juustot ja patongit. Aina sekään ei nähtävästi riitä. Herätkää naiset ja kantakaa myös vastuunne, ette voi odottaa että mies tekee teidän onnelliseksi. Hyvään suhteeseen kuuluu myös vaimon vastuu ottaa osaa parisuhteen ylläpitämiseksi. Olen nyt törmännyt niin moneen keski-ikäiseen naiseen näissä ongelmisissa ja todennut etteivät naiset osaa puhua naistenlehtien höpinöistä huolimatta miestensä kanssa aidosti parisuhteen ongelmista vaan lähtevät mieluummin selittelemättä vieraan matkaan. Olen kokemusteni kautta aika pettynyt naissukukuntaan ja heidän arvomaailmaan, joka on pohjimmiltaan pinnallisempi kuin miehillä vai olenko väärässä.

7

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

et.

• Anonyymi

Kirjoituksessasi on totta asiaa, mutta on otettava huomioon, että myös miehet ottavan avioeroja ja lähtevät, ja syyt voivat olla samankaltaisia. Arki vain on alkanut maistumaan puulta ja sama vaimo ei enää olekaan yhtä kiinnostava. Joku toinen olisi mukavampi...

• Pitkä luritus - kuin Päivämiehestä kopsattu. Tiivistäminen on jalo taito!

• Anonyymi

"...löytyy se sielunkumppani tästä miehestä jonka kanssa on niin helppo jutella elämän arvoista ja kuolleesta liitostaan , jossa aviomies vain elää onnelllisena odottaen saavansa vaimoltaan päivittäisen ruuan ja puhtaan pyykin..."

Eli mies on kotona ja vain odottelee että saa vaimoltaan päivittäisen ruuan ja puhtaan pyykin? Eli pitäisi elättää mies ja huoltaa hänen vaatteensakin? Ei ihme että vaimo ottaa lähtee ja etsii vähän romanttisempaa kaveria. Onhan se ihan kivaa edes hetken paistatella romanttisemmissa merkeissä kuin vain hankkia miehelle ruokaa ja pyykätä.

Mitä se vaimo voisi odotella? Että saisi mieheltään päivittäisen ruuan ja puhtaan pyykin? Vai eikö voi odotella yhtään mitään? Ei se riitä, että joskus sen viinipullon hankkii.

Kyllä se taitaa mies alun perin olla se, joka sen avioeron liikkeelle laittaa. Kyllästyttävä eläminen ruokaa odottelevan miehen kanssa ei ole mistään kotoisin. Ei yhtään mistään.

• Anonyymi

miehillä on aina ollut juttuja naisilla ne ovat vaan nyt lisääntyneet itsekkyyden ja vapauden myötä. kyllä se nyt vaan on niin. ei jakseta hoitaa asioita ja keskustella auttajien kanssa.

• Anonyymi

Aloittaja on tavattoman oikeassa! Minulle on käynyt juuri aloittajan mainitsemalla tavalla. Valitettavasti myös jotkut miehet syyllistyvät tuollaiseen käytökseen. Uskoni naissukupuoleen on lopahtanut ihan sinne pohjalukemiin...

• Anonyymi

Löytyisiköhän syitä tarkastelemalla mahdollisen eron tuomaa taloudellista etenemistä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe