on todellista, miksi haluat syntyä seuraavassa elämässä?
a) Marsu
b) Kissa
c) Koira
d) Iguaani
e) Nenäapina
f) Puutarhatonttu
g) Jokin muu
Nainen mikäli reinkarnaatio (jälleensyntyminen)
25
182
Vastaukset
- syntyäuudelleen
En haluaisi enää tänne
- Kanitarhassa
Aloittaja taitaa toivoa olevansa kani.
- siitävaansinnevaan
Pääasia, ettei häntä tarvitse enää kohdata missään elämässä!
- EhkäAmeba
Mistä sää Onni näitä juttuja kekkaset? :D
- VahaKasvo
Miten synnytään puutarhatontuksi? Onko puutarhatonttu nisäkäs?
Iloinen puutarhatonttu
suu kuin monttu.
Aina nauraa,
hymyilee.
Ei värähdä ilme,
järkkymätön,
onntontun ilme
sietämätön.... - vdhnhdvnjcv
g) Lammas
- NiinNiinkuulin
Onni haluaa syntyä lepakoksi.
- Entiiäää
joku sellanen joka saa paljon silityksiä ja rapsutuksia, elikä varmaan kissa tai koira ;) En ainakaan tuo puutarhatonttu ;D
- täksi1
Banaanikärpänen
- Puutarhatonttunen
Lähin ihmisen kanssa...Kävis vähemmällä työllä heh
g) Jokin muu
vaikka tämä ei ole minulle suunattu mutta vastaan kun nainen olen.
tahtoisin ihan itsenä mutta nyt kun mietin uudellee . niin en haluisikaan en pystyisi elään ilman lapsiani ikävöisin tätä ympäristöä, missä nyt olisin.- haluansyntyä
koiraksi kiinaan. Olisin todella rakastettu lemmikki. Oikeasti haluaisin olla savannin kuningas, eli leijona.
- helppokysymys
Jokin muu; haluaisin olla se mies jota ajattelen että saisin tietää mitä ihmettä sen päässä liikkuu ;)
- tuntuu_siltä_että
En haluaisi syntyä enää uudelleen. Haluaisin jäädä ikuiseen valoon ja rakkauteen.
- alkiooppia
Ihminen syntyy ihmiseksi, ei miksikään muuksi. Se ei ole mahdollista, elinkelvollista. Eikä kuoleman kautta henki siirry toiseen eliöön.
- Hindut.kunnioittavat
eläimiä, koska uskovat kuoleman jälkeiseen elämään ja, että heistä voi myös tulla eläin. Heille ne lehmätkin ovat pyhiä eläimiä. Toisinkuin suomen teurastamoilla hakataan vielä loputkin luulot pihalle. Saa syödä kärsineen eläimen lihaa, jota ei ole kunnioitettu.
- alkiooppia
Hindut.kunnioittavat kirjoitti:
eläimiä, koska uskovat kuoleman jälkeiseen elämään ja, että heistä voi myös tulla eläin. Heille ne lehmätkin ovat pyhiä eläimiä. Toisinkuin suomen teurastamoilla hakataan vielä loputkin luulot pihalle. Saa syödä kärsineen eläimen lihaa, jota ei ole kunnioitettu.
Kyllä eläimiä ja elämää pitää silti kunnioittaa uskonnostaan ja uskomuksistaan huolimatta.
- Ehdottomasti-
kissaksi.saisin silityksiä ja kalaa :D
- silitelläämirriä
mmm... lohenpunasta :PP
- musta1
Tahtosin olla mies.nimim.alistettu nainen sydänjuuriaan myöten
- elluhallo
Haluaisin syntyä
Seuraavassa elämässä
Niin kauniiksi kun vain voi
Haluaisin olla kuuluisa laulaja
Hevi tai jotain muuta
Kunhan saisin esiintyä - Pehmopalleroinenmoinen
g) mustaksi sudeksi
- tämäelämäensin
Jokin muu...ei olisi hyvä tietää etukäteen miksi syntyy. Yllätys sitten joskus kun huomaa olevansa joku. Jos sattuu olemaan sen verran älyllinen, että ymmärtää olevansa kukaan...
- Jokumuu__
sun mersu
- höpöjuttuja
Ei ole mahdollista syntyä uudelleen. En usko siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929