Jos minä kirjoitan tälle palstalle juttua vaikka kavereistani, niin kuinka suuri on todennäköisyys, että joku heistä sattuu lukemaan sen?
Onko jollekulle joskus käynt niin, että on kärähtänyt kirjoituksestaan tai löytänyt itsensä täältä?
Kuinka moni lukee
5
320
Vastaukset
- venäjänrogerriittasari
kirsi onkin mies ja jannen sekä pietun homokaveri
- Stooria-tulemaan
Jätä täydet nimet ja sos.turvatunnukset pois kertomuksistasi. Olisiko sinulla hyviä stooreja tutuistasi? Kerro ne meille. Heti. HETI!!!
- trolhattan
Ei niitä kukaan tunnista, kun ovat 99 prosettisesti trolleja, aiemmin oli hyvin seikkaperäisiä valituksia ja paljastuksia (trolleja) aviopuolisoista, ym. niin seikkaperäisiä, että todellisuudessa se toinen osapuoli olisi tunnistanut heti itsensä, höh.
- ArvovaltaaJaMenestystä
Minäpä kerron jotakin, mutta en ihan kaikea.
Meillä on sellainen jätkäporuka, jossa on puolentusinaa kaveria. Ja minä ilmeisesti olen tuo porukan pahnanpohjimmainen, en iältäni mutta fysiikaltani. En ole roteva vaan pihemminkin hoikka ruipelo. Ikäni olen ollut sellaisesa asemassa, että kaverit suhtautuvat minuun suojelevasti. Ei se tietenkään haittaa, jos asenteeseen kuuluu osana kuitenkin kunnioitus, sitäkin olen mielestäni aistinut.
Mutta aina ei kaikkien asenne ole kohdallaan. Näin voisi (huom. voisi) tapahtua, jos minä ryhdyn avaimen kanssa ruuvailemaan autoani, niin se työkalu revitään käsistäni ja homma hoidetaan, koska minä en osaa.
Olen monesti miettinyt, kuinka tuollaisessa porukassa hankitaan arvovaltaa. Pitäisikö vetää pää täyteen ja laskea totuuksia päin silmiä. Jos tulee ongelmia, niin voisin vedota silloin humalatilaani.
Olen minä joskus selvinpäin kokeillut olla totuudentorvena. Minulle ei sellaista roolia sallita, vaikka toiset saavat lossutella mitä sylki suuhun tuo. Jotkut varsinkin vahtivat, että minä käyttäydyn kiltisti ja nuhteettomasti. Niinhän minä olen käyttäytynyt, murkkukin meni melko sileäksi.
Mielestäni minun pitäii olle määrätietoisempi ja miehekkäästi kiukkuinen, niin kuin kaverini tuntuvat olevan. - Scoupleme
Meistä tai meistä kolmesta (2n 1m) kerran ystävä kirjoitti tänne vielä tuonne tositarina osioon. Olihan se kun sen luki niin siitä sai selvän ketä henkilöt on. Tosin ei siitä ei kyllä ulkopuoliset pysty päätteleen koska se sopis vähän yhelle sun toiselle. Monesti näitä luetaan yhessä ja joskus kolmittain, eikä se muuta kun kiihottaa lisää josko joku tunnistais tai yhdistäis. Muuten kaveri kylläkin lähetti ensin sen meille luettavaksi ja lupasi muokata jos haluamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499