Sain tietää,et armenialainen omistaa tuon hotelli Kemijärven ja kaupunki tontin,mut nyt uusi yrittäjä astumassa kehiin,kuinkahan isä ja poika pärjäävät....?
Tekeeköhän viides yrittäjä konkan hotkemijärvessä?
8
86
Vastaukset
- sohel
No jos ilman saa, niin voi pyöriä parikin vuotta.
- ponu1
Jaa!
Jos tuo pitää paikkansa?
Niin tuo touhu on arvattavissa, kun on Armenialainen.
Hotelli ollaan ostamassa 90%:ssti rahanpesun tarkoituksella.
Armenia on Venäjällä kaikkein korruptioitunein osavaltio, jossa suurin osa tuloista tulee rikollisilla keinoilla, ja muilla kepulikonsteilla..
No mikäpä siinä!
Pitäähä ne jossain pestä nekin rahat. :D Armenia on itsenäinen valtio.
Pääsettä kadehtiin.- eitarttekadeolla
http://yle.fi/uutiset/analyysi_putin_haluaa_luoda_liittouman_joka_muistuttaa_neuvostoliittoa/8386303
...IVY-mailla on sopimus vapaakaupasta. Vielä laajemmasta yhteistyöstä ovat sopineet maat, jotka ovat liittyneet Venäjän luomaan euraasialaiseen tulliliittoon. Siihen kuuluvat Venäjän lisäksi Valko-Venäjä, Kazakstan, Kirgisia ja Armenia. - HeiKonkkaKonkka
Konkka tulee, milloin on vielä kysymysmerkki. Kemppa on niin hiljainen kylä ettei täällä riitä asiakkaita. Jos ei ole asiakkaita, ei ole tuloja. Kun ei tule tuloja, ei voi maksaa laskuja. Ja vielä lopuksi, kun ei maksa laskuja tulleepi KONKKA.
- eibolsewikki
Venäjäläisten lutikkalinnalle saa pyllistää takapuolta,niin huonosti aikaisempi pitäjä kohteli suomalaisia asiakkaita,mutta neukuillehan tuo on aivan omiaan,sielläpä ripaskoikoon!
- Hopitti
Olen kuullu että mars`silaiset olis ostamassa koko kiinteistön kahdella mars`sin dollarilla eli noin 200 000000€
- taimenta
Kauppalehti tänään:www.yrityspörssi.fi/kemijärvi ja lohi myytävänä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308