Tästä Pariisi jutusta on tullut helvetin naurettavaa. Vittu 100 ihmistä kuoli kun syyriassa kuolee helvetti 1000 ihmistä jokapäivä, vittu mitä downeja.
Ihmisten älykkyys on pudonnut mahdollisimman alas
5
<50
Vastaukset
- peiguu
Joo joo mutta ne sikiävätkin enempi, oikeastaan musulmaanit sikiävät kun kanit. Katsos yhdellä miehellä voi olla 4 vaimoo ja niillä keskimäärin 6 lasta, niin onhan siinä jo perhettä. Jolleivat ne tappaisi välillä toisiaankin, niin niitähän olisi kohta enempi kun Kiinalaisia.
Ero on siinä, et ne ihmiset tapettiin, ja pariisi on varsinkin läntisessä maailmassa merkittävä sijainti. Lisäks se oli yhenlaine lähtölaukaus ISISin toiminnalle lännessä.
Tilannetaju on asia, joka pitäisi jokaisella olla. Aina ei ole toimivaa ajatella: "kuoleehan ihmisiä muutenkin"
Logiikka riippuu tilanteesta. Ja samalla saatiin syy tuhota ISIS kunnolla. Venäjä laitto strategisii pommikoneita ilmaan, Ranskan muukalaislegioona laitettiin liikkeelle, Yhdysvallat alkoi uudestaan tehdä jotain ISISille... Tapahtuma on itsensä ja seurauksiensa takia merkittävä.Siis ihmiset tapettiin selvänä uhkauksena, kuin suurimittaisessa julkisessa teloituksessa, ja asiantila poikkes ns. normaalista.
- Wertuers
Tämä voi aiheuttaa seuraavia maailmansotia. Etkö muka ymmärrä sitä? Tuo mitä sanoit kuulostaa hyvin tutulta historian tunnilta.
Wertuers kirjoitti:
Tämä voi aiheuttaa seuraavia maailmansotia. Etkö muka ymmärrä sitä? Tuo mitä sanoit kuulostaa hyvin tutulta historian tunnilta.
Vain yhdellä puolella toimii valtioita, toisella puolella toimii järjestö. Kaikessa on riskinsä, mutta nykyinen asetelma on suhteellisen turvallinen koko maailmaa ajatellen. ISIS ei todennäköisesti selviä paria vuotta kauempaa, jos sitäkään. Kaikki maat ovat suunnilleen samalla puolella, joten vakavia jännitteitä ei pääse syntymään. En usko tilanteen lähestyvän maailmansotaa, kun otetaan huomioon ettei ISISillä ole pommikoneita, laivastoa tai pitkän matkan ohjuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889