Milloin viimeistään kani voi tulla tiineäksi ? Meinaan ajattelin hankkia kanilleni poikasia joten minun olisi kiva tietää. Joten auttakaa!!!
Milloin viileistään kani voi tulla tiineäksi?
2
<50
Vastaukset
- Sedä
http://kaniyhdistys.com/jalostus-ja-kasvatus/astutus/
Vanhakin kani voi tulla tiineeksi, mutta yli 1,5v kania EI SAA astuttaa ensimmäistä kertaa.
Kannatta miettiä aika huolella. Kaneja on kodittomana todella paljon. Poikasia voi olla vaikea saada kaupaksi, mutta jokainen myyty söpö poikanen vie kodin joltain jo olemassa olevalta kanilta. Voi olla, että sun teettämät poikaset on kahden vuoden päästä ne jotka lojuu löytöeläinkodissa, kun kukaan ei halua "niin vanhaa".
Tiedätkö myös että kanisi ja valitun uroksen suku on terve? Kaikkia sairauksia ei näe vielä 1,5v ikäisenä. Poikasen ostajia harmittaa, jos ne kaikki kehittää vaikka 2 vuotiaana perinnöllisen hammasvian, ja kanin hampaita joutuu leikkaamaan eläinlääkärissä seuraavat 8 vuotta. Kallista hommaa.- Oollaaaaa
Okei kiitos vastauksestasi .minun pitääkin miettiä vähän tarkemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670