Olen tutustunut tämän sivuston kautta useampaan mukavaan ihmiseen, mutta en näe kaikkia kovin usein eri paikkakunnilla asumisen vuoksi. Olisikin hauskaa saada lisää lähistöllä asuvia kavereita, joita voisi nähdä hieman säännöllisemmin. Olen 27-vuotias mies ja tykkään olla ulkona sekä käydä uusissa paikoissa. Harrastan kuntosalia ja silloin tällöin myös geokätköilyä. Olisin kiinnostunut kokeilemaan uusiakin aktiviteetteja, mutta oma mielikuvitus ei tahdo aina riittää kehittämään mitään järkevää. Kaverien suhteen mulla ei ole samalle aaltopituudelle pääsemisen lisäksi oikeastaan muita vaatimuksia. Sukupuoli, ihonväri, kansallisuus tai muut vastaavat seikat eivät siis ole kovin merkityksellisiä.
Laittakaa vaikka mailia osoitteeseen kahlittu88@suomi24.fi tai kommentoikaa tähän jatkoksi, jos tutustuminen sattuisi tämän tarinoinnin perusteella kiinnostamaan. :)
Etsin kavereita Turusta.
5
68
Vastaukset
^^^
^^^
- KylläLöytyy
Turku on kahviloiden ja ravintoloiden kaupunki, suuntaa niihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450