Jyväskyläläiset Jesse Kiviharju (Jelle Kiviharju) Joonas Hirvonen ja Mirkkuli Päivärinta on kusettaneet kymmeniä ihmisiä varsinkin tori.fin kautta!!!!! Osaavat puhua uskottavasti ei mitään syytä luottaa heihin! Käyttävät pre-paid numeroita kusetuksissaan ja sitten ottaa numeron käytöstä. Olkaa varovaisia netissä ja pyytäkää aina todiste myytävästä tavarasta jos ostatte jotakin!!!
Varokaa Jyväskyläläisten huijareiden joukkoa!
12
446
Vastaukset
- hyasinttilisbe
Jesse yritti juuri kaupata minulle lippuja Irina Björklundin konserttiin, käyttää sähköpostiosoitetta 69sitiusblack69@gmail.com. Osoite ei toiminut.
Ei halunnut edes kertoa lippujen tilausnumeroita, kun kysyin, joten haiskahti heti.- sidius123
He käyttivät minun sähköpostiani, en tiijä mistä ovat sen saaneet. Minä en ainakaan liity asiaan millain lailla! t. Sidius
- kkkaaa
totta on!!
- OikeanimiMirkaPäivärinta
Oli muka hädässä Jyväskylän matkailukeskuksen edessä ja myi s-ryhmän lahjakorttia vaannottaen, että kortilla olisi riittävästi rahaa kattamaan summan. Kaupanteon yhteydessä kyseisen henkilön passi kuvattu. Kortin saldo oli tarkastuksessa nolla euroa. Asia tullaan jatkoprosessoimaan.
- plööh
Torissa viimeksi eilen yritti kaupata 3ds xl 50e hinnalla jesse kiviharju.
- anoboi
Löytyykö sieltä vielä sellaista kaveria kun "ano ikonen"?
Etunimen aitoudesta ei tietoa.
sellainen kyrvän näköinen kalju tissiposki.
Kunnon kusettaja joka sietäisi saada lobotomian nyrkillä..- WanhaKaweri678
Nimi on aito. Kusetti multakin rahaa, vaikka olin sen kaveri.
Taustalla taitaa olla mm. huume- ja alkoholiongelmia, sekä "rankka" lapsuus.
- Markitsa
Kusettaa myös jellemies@gmail.com osoitteella. Pankkitilinumero on tiedossani.
Mahtaisiko hänen tietojaan saada sitä kautta selville, jotta tuollainen nilkki saataisiin ruotuun.- Tälläsetkusettajatkuriin
Kyllä saa tilinumeron kautta. Itse menin tekemään vanhempieni kanssa rikosilmoituksen. Mitään vaan ei ole kuulunut poliisilta.
Huijarin tiedot
Nimet joita käyttää: Jesse Kiviharju oikea nimi Joonas Hirvonen
Sähköposti jellemies@gmail.com
Yritin näytönohjainta ostaa 75€ sovittiin eka piti maksaa 40€ ja sit ku paketti perillä niin 35€.
Ainoa oikea ratkaisu olisi että ensiksi nyt kaikki joita hän on kusettanut tekevät siitä rikosilmoituksen ja vaativat vähintäänkin hänelle sakot.
Toiseksi mutta epätodennäköisemmin kaikki voisivat hänet yhdessä haastaa oikeuteen
- Kyrvät
Itse maksoin liput joita ei koskaan näkynyt. Teen huomenna rikosilmoituksen samoista kusipäistä.
- Öer
https://m.facebook.com/profile.php?id=100003786477974 siinä kyseisen kusettajan facebook profiili. Itse olen tullut myös tämän huijatuksi ja herra menossa käräjille näistä petoksistaan
- McBambinos
Saman Speden kusettama. Rikosilmoitus tehty tammikuun alussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134