...kaiken maailman höpökirjoituksiin?
Kannattaako sotkea vaimon kaverikin...
8
<50
Vastaukset
- alkusoittoa.vasta
Jos tarkotat Mäkiketelä-Järvenranta-Pihkoluoma-Tuominen kuviota niin tod.näk. kirjottelu jatkuu kuukausia tai jopa vuosia.Pikku hiljaa puoli kylää on päässyt esille näissä kirjotuksissa.
- Hyökkäyskotikonuille
Kyllä se lopettaa, kun nolaatte sen kotikonnuilla, on jonkunlainen kirjoittaja ja pudonnut jostain valinnoista pois aikoinaan, siitä jäänyt tuollainen ihme rökkyämis vaiva, kotikonnuila muutamat tätä puolustavatkin -surkoavat, kun tietävät mistä tuska johtuu, olihan sillä palstanvahti virkakin tuossa taanoin sitäkään ei osannut hoitaa.
Hyökkäyskotikonuille kirjoitti:
Kyllä se lopettaa, kun nolaatte sen kotikonnuilla, on jonkunlainen kirjoittaja ja pudonnut jostain valinnoista pois aikoinaan, siitä jäänyt tuollainen ihme rökkyämis vaiva, kotikonnuila muutamat tätä puolustavatkin -surkoavat, kun tietävät mistä tuska johtuu, olihan sillä palstanvahti virkakin tuossa taanoin sitäkään ei osannut hoitaa.
Viittaatko kenties minuun? Minä en ole koskaan ollut minkään palstan vahti.
- myllis.on.isis
myllis_seppo kirjoitti:
Myllis tunnetaan palstojen terroristina.
myllis_seppo kirjoitti:
Myllis voi ihan oikeasti painua vaikka vittuun täältä!!
- voi.laps.parka
karva.noppa kirjoitti:
Myllis voi ihan oikeasti painua vaikka vittuun täältä!!
Vajakki uhoaa varastamallaan nimmarilla.
myllis.on.isis kirjoitti:
Myllis tunnetaan palstojen terroristina.
On totta, että minut tunnetaan laajalti koko suomi24:ssä. Terroristiksi en itseäni kuitenkaan kuvailisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423