Maikkarin mukaan virossa harkitaan mietojen huumeiden laillistamista. Sehän tarkoittaa kannabiksen laillistamista. Paras uutinen aikoihin.
Mtv. Viro harkitsee laillistamista.
5
101
Vastaukset
- Kukkakakku
Hyvä Eesti ja Suomi perässä
- ftgyhuj
Sitä on valitettavasti oppinut suhtautumaan näihin hyviin uutisiin varauksella. Jos nyt viro ottaa ja laillistaa kannabiksen niin lisää se painetta suomen suuntaan seurata perässä. Edellähän täällä ei osata käydä.
- Habit
Vois muuttaa Viroon kasvattamaan, ku suomessa vainotaan hippejä ja tehdään niistä narkkareita,ku ei saa polttaa ku slurkit vie aina sadon. Ni ajautuu masentuneena ja ryöstetty ja raiskattuna vetää kamaa, ku kyl sitä aina saa, vaikka valtion tukemana, jos menee metadonihoitoon, vaikkei oo koskaan heroiinia nähnytkään, itse olen sitä 2000 luvulta vetänyt, koska sitä tunnetta ei mistään muusta saa kuin itse kuningaspollesta, mutta mieluiten polttamisen pelkästään ganjaa, mutta kun ei, niin ei.
- sdgffd
Suomen pitäisi laillistaa ennen viroa tai kaikki rahat valuu sinne
- juyhttgfr
Paljon suurempi todennäköisyys on että viro laillistaa ennemmin. Siellä ollaankin järkevämpiä kuin suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635