Enää ei ole naiset/tytöt turvassa Mamuilta, pitäisi hirtää ja laittaa kuvat nettiin mailmalle.
Kempeleen raiskaajat hirtettävä lähimpään koivuun
7
120
Vastaukset
- Ketjulaulu
Niin on paras tehdä, tätä tekoa ei anneta kyllä meillä Suomessa aivan helposti enää anteeks, tai aleta lainkaan ymmärtämään.
- minähirtääsinun
Pitäisikö sinun tehdä se kun ei tuo äidinkielikään tunnu oikein sujuvan. No, tuskin onnistuisit edes siinä.
- e-a
Juuri noin. Taitaa ketjun aloittaja kävellä kylänraitilla suomiverkkareissa ja vaihtanut kossupullon polttopulloon
- dj-expepper
Tuon tännekin, kuunnelkaa ennekuin vaaditte rasvattuja köysiä lähikauppaan, videon loppu eritoten.
https://www.youtube.com/watch?v=LTG-uVV_6q0 - konstejaolisi
Yhdenkin lapsen raiskaajalle olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja upotettaisiin, niin joo, aivan. Olen sen verran iäkäs, että näin lapsena kun sikoja salvettiin ja niistä tuli niin kilttejä.
- dj-expepper
Näin, täällä olisi jo hirtetty ainakin yksi syytön, olitteko hätäisiä ?
http://yle.fi/uutiset/poliisilta_uutta_tietoa_kempeleen_raiskauksesta__toinen_epailty_vapautettu/8481201 - tottaperkele
Kaikki samaa paska sakkia,roistoja raiskaajia loisia, niitä tämä maa ei tarvitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647