Mulla on 3v leijonanharjastyttö ja 5v kääpiöluppapoika. Uros oli jaloittelemassa eri huoneessa ja se huoneen ovi ei ilmeisesti ollut hyvin kiinni. Uros oli murtautunut naaraksen häkkiin ja olen melko varma että astuminen on tapahtunut...
Naaras on 3v ja liian vanha ensisynnyttäjäksi. Onko toivoa? Kuoleeko naaras ja poikaset synnytykseen? Pelottaa. Pitääkö vain toivoa parasta?
VAHINKOPOIKASET EMO 3V
Pelottaa
1
<50
Vastaukset
- noupaniikkia
Ei se nyt välttämättä kuole. Tietysti voit pyytää lääkäriltä apua, mutta sattuuhan tuota aika usein ja yleensä synnytykset menevät ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667