En nyt ehdi vähään aikaan kirjoitella tai katsella mitä täällä on.
Kuten tiedätte pian on suuri kansallinen juhla.
Olen eräässä siihen liittyvässä tilaisuudessa mukana syvästi.
Siellä esitetään spektaakkeli jonka minä olen kirjoittanut ja ohjannut, ja olen sen johdattelija koko esityksen ajan.
Yleisönä on mm. erään suurlähetystön henkilökuntaa ja alan veteraaneja kutsuttuina noin 100 henkeä.
Enemmän ei tilaan sovi.
Siispä näin vanhan miehen täytyy taas syventyä asiaan ja käydä esitystä läpi yksinäisyydessä moneen kertaan.
Hyvää suurta kansallista juhlapäivää Itsenäisyyspäivää kaikille teille jo näin etukäteen.
Kamuttaja poistuu joksikin aikaa valmistautumaan.
24
98
Vastaukset
- veteraanin.tytär
Toivotaan juhlat menee hyvin, pidä Suomen lippu korkealla. Voi kun pääsisin sinne.
- onneatarvitaan
Onnea spektaakkelillesi sekä Suomelle!
- entlieksalainen
Toivotan Kamuttajalle hyvää itsenäisyyspäivää ja että juhlat saavat sille kuuluvan arvon.
- Suomi.on.paras
Kerro sitten miten meni. Onnea juhliin ja Suomelle.
- kamu.on.kamu
on tuo kamu aika kamu kuka lieneekän om pintajätkä
- on.pintajätkä
kamu.on.kamu kirjoitti:
on tuo kamu aika kamu kuka lieneekän om pintajätkä
Se on entinen iso AY pomo joku tiesi.
- pidetään-nykytilanne
Mielellään Venäjä pitäisi Suomen suojavyöhykkeenä Natoa vastaan. Länsirannikolla ja Ahvenanmaalla olisi paikkoja laivastotukikohdille, Lappiin, Norjan läheisyyteen Venäjä voisi rakentaa ohjustukikohtiaan. Kalustoa olisi hyvä kuljetella rautateitse kun raideleveyskin on jo valmiiksi sama. Lentokenttiä on sopivasti miehistön kuljetuksia varten. Lehtitietojen mukaan Venäjä tutkii parhaillaan Suomen itsenäistymisen laillisuutta vuonna 1917. Saa nähdä mikä tulee olemaan selvityksen venäläinen lopputulos.
- helmi.pöllö
Tule pian takaisin, sinulla taitaa olla sisäpiirin tietoa Suomen turvallisuudesta.
- ent.kapiaa
Hän istuu nykyään puolustus valiokunnassa tunnen miehen
- Deflooni
ent.kapiaa kirjoitti:
Hän istuu nykyään puolustus valiokunnassa tunnen miehen
Onko tieto varma Ja
- muu.viskaali
Deflooni kirjoitti:
Onko tieto varma Ja
Puolustusvaliokunnan jäsenet ovat kansanedustajia. Kamuttaja ei ole.
- ei.muuten.tietäsi
muu.viskaali kirjoitti:
Puolustusvaliokunnan jäsenet ovat kansanedustajia. Kamuttaja ei ole.
joku kuitenkin puolustushallinnossa
- hhhhhhhjj
ei.muuten.tietäsi kirjoitti:
joku kuitenkin puolustushallinnossa
Armeijasta eläkkeellä
- jjkiuuujk
hhhhhhhjj kirjoitti:
Armeijasta eläkkeellä
Missä varuskunnassa se oli
- Elvi.Haikkonen
Mites juhlat meni ne jotka järjesti, olit myös Linnassa näin telkusta
- paukuta.itse
Meni jo ja mäkätti mennessään.
- kaipio.kovin
Koska tuut takas sieltä pois
- kuhan.kysyn
kamuttaja kirjoitti:
Tulin jo.
Juhlat oli erittäin vaikuttavat.Oliko ne Suomessa vai jossain lähetystössä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154