Rakastan aasialaista ruokaa mutta joka kolmas ilta kunnon verinen pihvi pönkällä punkkua on lomalla kova juttu.
Krabilla ei pihviä saa rahallakaan Pattajalla on valinnan varaa mutta nyt Patongille .
Pihvin ystävät neuvokaa.
Kunnon pihvipaikka haussa Patongilla
8
154
Vastaukset
- pääsetpumpummillekin
Marssit lähimmän hieromon tahi pesulan ovesta sisään. Ne laittaa ihan mitkä pöperöt vaan.
- oikeaohjetoki
Tuo toki joo, mutta haetuta tarvikkeet markkinoilta ja valvo, että osaavat valita oikein. Esim kalan tuoreus tarkistetaan suusta, kiduksista ja silmistä.
- yritettyon
Nuo pattajanpoikien neuvot ei toimi täällä Phuketissa. Nämä on sen verran helluntailaisia täällä, että eivät riehaannu ihan tavan falleroisesta.
Tai jos osaisi kieliä, niin ehkä sitten.
- NoProblem
Pihviravintoloita tulet löytämään useita.
- patonkiajapihveja
Täältä löytyy vinkkejä moneenkin pihvipaikkaan Patongilla.
http://www.minnethaimaassa.com/phuket/ravintolat-baarit-klubit/ - risenta
Two Chefs Patong
212 Rai-U-Thit 200 Pee Rd., Patong,
Kathu, Phuket 83150 Thailand
Phone: 076 344 914
Fax: 076 344 915
Contact Person: Mr. Henrik
E-mail: patong@twochefs.com - sonni69
kyl mää oon parhaan pihvin koko saarella syönyt katalla white bearissa. two chef ja buffalo on tuttuja mut taso mennyt alas. uskokaa jos haluatte mutta käykää ja maistakaa ite. hemmetin hyvää pihvii.
Jung Ceylonin ostarilla niitä on useampia.
ja saksalaisissa ravintoloissa kunnon makkarat paistetuilla perunoilla, kun riisi ja kana alkaa tympiä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820