Voiko suhde toimia kahden naisen välillä jos iät on 19 ja 42?
Liian suuri ikäero?
5
1999
Vastaukset
- pilluuntunut
onkos tää jokin seksinovelli ?? PS. Onkos "naisten kesken" novellit kirjoittaneet ,lopettaneet,"kuolleet" ja tarkoitan monia ihania kertoilijoita? Uusia ei ketään,miksi ?
- yrjösuuri
Jos tunnette , että teillä menee hyvin niin ikä on vain numeroita
- Salolampi
Ei toimi suhde naisten välillä, yhden pitää olla mies ja toisen pitää olla nainen.
- Oikeudensoturi
Ehdottomasti, se ei ole ollenkaan väärin.
- Salaahyvää
Mielestäni mainitsemasi ikäero ei ole suinkaan liian suuri. Joskus voi olla vain ihanaa, kun on joku vähän vanhempi ja ehkä vähän kokeneempi. Itse olen 23 ja ystävättäreni on 38. Ystävättäreni on naimissa tahollaan ja minulla on vakituinen poikaystävä, mutta haluamme molemmat unohtaa könsikkäät silloin tällöin ja vietämme todella ihania hetkiä usein yhdessä. Asiaa autta se, että olemme samassa työpaikassa ja sen varjolla silloin tällöin yhdessä risteilyillä tytöjen kesken. Rakastan Tukholman ristelyjä, sillä se mahdollistaa kaksi iltaa ja yötä laivalla, jolloin voimme ottaa kaiken irti yhteisistä hetkistämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499