Toivottavasti kohta kohdataan.
Kaipaan sua J-mies.
14
197
Vastaukset
- jhstrjsrjtsrtjsrj
Onko näille kaipauksille joku osoite?
- Alkup
Uusimaa.
- sivustakysyjä
Kanta-häme. Miestä kaipaan..
- Näidenlisäksivielä
EteläKarjala
- kaipaavaJmies
sivustakysyjä kirjoitti:
Kanta-häme. Miestä kaipaan..
Täälläkin kaivataan samalla alueella.
Koska mahdollisesti voitaisiin nähdä? - sivustakysyjäN
Huomenna yhden jälkeen meen sinne missä sä yleensä vietät aikaa harrastuksesi parissa :)
- salaisuuspaljastu
Ai sä tuut talon pyöräkellariin kattoon ku mä kädetän?
- kysyjäN
Kiitos mutta ei kiitos :) Suosittelen sulle lämpimästi jotain muuta harrastusta (vitun pervo). Lähen hallille.
- salaisuuspaljastu
Kiitti vinkistä. En ole kuullutkaan tuollaisesta suluissa mainitsemasta harrastuksesta "vitun pervo". Mutta kuulostaa mielenkiintoiselta. Kerrotko tarkemmin. Ps. Tulen hallille tiirailemaan kun sinun isohkot häppärit pursuaa uimapuvun alta.
- J-mies
Takoitatko miestä joka on todellakin MIES ja joka käy juuri siellä mitä tarkoitit?Tv.Erkin hyvä ystävä.
Niin ja anteeksi kirjoituksiani jos olen väärä henkilö ja käyttäjätunnukseni ei ole salainen kun olen ihkaoikea MIES.Ja niille onnettomille jotka heittävät tyhmiä juttujansa täällä, niin hiekkalaatikko on ihan eri osoitteessa.
- kommentoijaN
Ihkaoikeat MIEHET ne klo 4 aikaan yöllä täällä suoli24-palstoilla! Lol!
Peräkammarinpoika olet. Ja tulet olemaan.
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154