Onko kovinkin tavatonta että top on nuori ja poikamainen bottomin ollessa vanhempi ja miehekkäämpi? Tuntuu olevan aina toisinpäin ellei molemmat ole samaa luokkaa. Oon itse hiukan vajaa 30v btm kaveri, en mikään erityisen miehekäs tai kookas, hiukan karski olemukseltani ehkä. Oon haaveillut saavani joskus kullia sirolta ja poikamaiselta parikymppiseltä kundilta mutta tuntuu olevan mahdoton yhtälö. Nuorta ja poikamaista kyllä löytyy mutta haluavat lähes poikkeuksetta olla ottavana osapuolena. Topit taas pukkaavat olemaan turhan miehekkäitä makuuni. Tämä ei ole seuranhakuilmoitus, haluaisin lähinnä kuulla ajatuksianne aiheesta, kenties jopa vinkkiä etsintään :)
Poikamaisempi top ja miehekkäämpi btm
Haaveilu
0
216
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499