Moi!
Olen 18-vuotias tyttö Satakunnasta ja haluaisin lähteä keväällä 2016 lukion jälkeen au pairiksi. Olen haaveillut lähdöstä jo jonkun aikaa ja olisi kiva toteuttaa edes yksi haaveista.
Olen ollut paljon tekemisissä lasten kanssa: neljänä kesänä päiväkodissa, hoitanut tuttava perheen lapsia ja ollut isosena lastenleireillä. Lisäksi ohjaan pieniä jääprinsessojen ja -prinssien alkuja kerran viikossa.
Kotityöt eivät haittaa ja ruokaakin osaan laittaa, jos vain löytyy resepti, josta voi katsoa ohjeita. Lemmikit eivät myöskään ole ongelma, jos ne ovat karvaisia ja omistavat enintää neljä jalkaa. Ajokortti löytyy, mutta en ole kauheasti ajellut kaupungeissa.
Lontooseen tai sen lähistölle (ei mielellään ihan keskustaan) olisi kiva päästä, mutta muutkin kaupungit kelpaavat :) laittakaa viestiä tai ilmoittakaa sähköpostiosoite, johon voin laittaa viestiä
Sähköpostiosoite: manna.saaristo@dnainternet.net
:)
Au pairiksi Britteihin
Tyttösatakunnasta
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615