Sytytänkö?

miet

Olen 156cm lyhyt nuori nainen. Urheilen joten minulla on urheilullinen kroppa,treenatut kädet,kapea vyötärö pyöreä pylly ja kiinteät jalat. Mutta rinnat ovat aika pienet,ne ovat pyöreät mutta Muistuttavat enemmän teinin tissejä kuin aikuisen naisen. Kasvoiltani olen sellainen ihan tavallisen nätti tai söpö. Olen ulospäin suuntaunut ja todella vilkas. Pilke silmäkulmassa ja ehkä sellainen joka vittuilee mutta hyväntahtoisesti. En kuitenkaan tykkää olla kaiken keskipisteenä ja vetää ns showta .Kiinnittäisinkö kenenkään huomiota siinä mielessä? En nimittäin itse osaa arvioida milloin mies olisi kiinnostunut .

12

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prprpr

Kuulostaa erittäin viehättävältä. Itse tykkään pienistä rinnoista enemmän kuin suurista. Myös lyhyehkö on kaunista.

• kyllä sytytät

• Kyllä sytytät. Kuva tietysti olisi kiva mutta tärkeintä on eleet ja ilmeet.

• Jaksakko hyvin huonekaluja kantaa?

Kerrostaloohin ei tartte.

• Kyllä sytyttää...

• aloittajaite

Aloittaja on kaljamahainen mies ja hölmöläiset peräkammarinpojat menee aina helppoon no tulkkeehan nussimaan hihihihih

• Naineen

Näin naisena voin sanoa, että kun joku mies kertoo mulle itsestään tietoja ns.paperilla.
        En tosiaan voi tietää sytynkö vai en > voi vaikuttaa hyvältä.mutta siihen syttymiseen vaaditaan kyllä kontakti, että todella tietää syttyykö vai jääkö vaan ns.kylmäksi.
        Ihan siis mahdotonta tietää pelkän kuvauksen perusteella.

• jukkia

olet varmasti kaunis olet vaan varmasti harmissi vaan pituudestasi mutta kaunis

• ulkoisesti, kyllä sytyttät :)

• Kuvauksesi perusteella sytytät ainakin tällaisen 50v urheilevan melko pitkän miehen.

• Ettaijasytyttöö

Mites kokkailuhommat, osaatko lämmittää Saarioisen makaronilootaa mikrossa?

• Taskuraketti sytyttää aina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe