Eli yksinkertainen kysymys: jos nopeusmittari välähtää, näkyykö kuvassa myös autossa istuvien henkilöiden kasvot tunnistettavasti?
Näkyykö kuskin kasvot nopeusmittarikuvassa?
11
66
Vastaukset
- Ootkotyhmä
Kyllä poliisisetä kuvankera kertoo!
- voiollakkinx
Ei kuulu poliisille tämä asia, enemminkin terveydenhuollon piiriin jos mittaristo jonka ei kuulu välähtää niin välähtää kuitenkin ja siinä näkyy sen jälkeen kuva.
- ei.mietitytä
Kyllä näkyy mikäli mittarivalaistus on sopivalla kirkkaudella, sitähän voi säätää, mutta se että millon nopeusmittari välähtää ja miten niin on syytä tutkituttaa valtuutetussa huoltokorjaamossa, nimittäin saattaa olla että autossa on joku piilevä vika.
Tuskin kuitenkaan takapenkillä istuvien lärvit näkyy mikäli eivät tuijota kuskin olkapään yli mittaria. - näkyyjaeisittenkää
Näkyy sille joka kuvan käsittelee. Asianosaiselle näytettävässä kuvassa muut kuin kuljettaja on blurrattu.
- oma.ego.kuvassa
Minä otin ajaessani kuvan autoni nopeusmittarista, arvatkaas mitä kuvassa sitten näkyi, autoni nopeus tietenkin kaikkine muine indikaatioineen, polttoainemittari ja lämpömittari, myös oma egoni, senverran mittarin lasi peilaa.
- Asi_aan
oma.ego.kuvassa kirjoitti:
Minä otin ajaessani kuvan autoni nopeusmittarista, arvatkaas mitä kuvassa sitten näkyi, autoni nopeus tietenkin kaikkine muine indikaatioineen, polttoainemittari ja lämpömittari, myös oma egoni, senverran mittarin lasi peilaa.
Mutta välähtikö se?
- oma.eego.kuvassa
Asi_aan kirjoitti:
Mutta välähtikö se?
No eipä ole mittari vielä ainakaan välähtänyt, sen verran oireeton on autoni. Mittaristossa tosin vilkkuu silloin tällöin vihreät nuolivalot, mutta se ei liene mitään vaarallista.
Kyllä kuski on tunnistettavissa kuvasta. Paitsi jos on esim. aurinkolippa/sanomalehti naaman edessä
Noh vaikka olisi kuinka selkeä kuva, niin omistajanhan ei ole pakko kertoa kuka siinä kuvassa on, vaan voi jättää selvittelyn poliisille- 1516_kö
Mitenkä tuohon poliisi liittyy, jos auton nopeusmittari välähtää?
Ja aurinkolippa harvoin ylettyy naaman ja nopeusmittarin väliin. 1516_kö kirjoitti:
Mitenkä tuohon poliisi liittyy, jos auton nopeusmittari välähtää?
Ja aurinkolippa harvoin ylettyy naaman ja nopeusmittarin väliin.Heh heh! eipä se pilkunnussiminenkaan hauskaa ole. Eikä väärien sanojen etsiminen,joten keksi jotain uutta, eiks jep?
Taidat olla sama pelle joka hokee "mikäs se sellainen rekisteriote on"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165