AKT:n saatanallista menoa MIELISAIRAAN Piiraisen
8
126
Vastaukset
- Psykiatrian_opiskelija
- AKTn_luottamusmies
Tuo on kyllä totta.
- Puoskarin_talutuksessa
Miksi lahkojen vanhat limaiset miehet opiskelevat omaehtoisesti trollinsa johdolla
" psykologiaa " ?
Sillä on hyvä implementoida lampaille uskontoa. - Rakentava_ehdotus
Palkatkaa rähisevien ja yhteiskuntasovun turmelevien AKT:n tyyppien tilalle ahtaajia, autonkuljettajia yms. työntekijöitä ulkomailta.
- Punikki_friidu
Erotkaa tuskaisista ja tunkkaisista porvareiden hallinnoimista lahkoista.
Kaikki kiva on EK. Ei käy !
Koti, uskonto ja isänmaa. Pthuiiii!
- nuppi.vippaa
Eilinen haastattelu TV-uutisissa vahvisti mielikuvaa, että AKT:n puheenjohtaja Marko Piirainen ei ole henkisesti "täydessä ymmärryksessä".
MP vastasi 3 kertaa toimittajan kysymyksiin täysin samalla lauseella!- Näpy_näpy
Kolme poitsia. Eikö maistu ?
- AKTn.jäsen
Näpy_näpy kirjoitti:
Kolme poitsia. Eikö maistu ?
Piiraisen sekoilut ei maistu ainakaan minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670