Heips eli tilanne on se että yritin astuttaa hamstereita äsken niin naaras hyväksyi uroksen eikä kiinnittänyt siihen mitään huomiota mutta ei antanut astua vaan juoksi karkuun tai kävi selälleen? Kyseessä syyrialaiset hamsterit. Ensimmäistä kertaa astutan hamstereita siis :) minulla on kokemusta hamstereista ja näyttelyissäkin olen käynyt. Voiko johtua liian heikosta kiimasta vai mistä?
Lisääntyminen
Aijonkasvattajaksi
1
62
Vastaukset
- AsiaEnsinHaltuun
Naaras hyväksyi uroksen, mutta kävi kuitenkin puolustusasentoon selälleen? Voi ristiriidan määrää. Anna kuule osaavampien kasvattaa ja jätä itse moiset sikseen niin kauaksi aikaa, ettei tarvitse tällaisia tulla täällä kyselemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595